رئیس ستاد امنیت انتخابات در فارس منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با حکمی از سوی استاندار فارس، سید احمد احمدی زاده به عنوان رییس ستاد امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان فارس منصوب شد.

در حکم دکتر عنایت الله رحیمی خطاب به احمدی زاده آمده است:

نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان منصوب می‌شوید.

انجام برنامه ریزی‌های مناسب و فراهم سازی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی در شان و تراز مردم شریف استان فارس که در آن حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس، برابر مُر قانون در فضایی امن و توام با نشاط و آرامش مورد تاکید است، انتظار دارد ماموریت محوله را با استفاده از همه ظرفیت ها، امکانات و با تلاش و کوشش به نحو مطلوب انجام دهید.

بدیهی است در اجرای این مهم، معاونین، مدیران ستادی، فرمانداران، بخشداران و نیز اعضای شورای تامین استان و تمامی دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری و هماهنگی را با جنابعالی و آن ستاد به عمل خواهند آورد.

امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمود‌های ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید موفق باشید.
انتهای پیام/م

معرفی رییس ستاد انتخابات فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.