رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته مرز‌ها برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید پرویز فتاح قره‌باغی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور  در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا گفت: انقلاب ما در شرایط بسیار حساسی قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه نباید کار‌ها را آسان بگیریم، افزود: در این شرایط حساس کشور و نظام، ما همه در یک سنگر قرار داریم.

فتاح قره‌باغی با بیان اینکه ما در حال حاضر به وحدت ایمانی نیازمندیم و دفاع از امام خود را کم نمی‌کنیم، افزود: خدا با صابرین است و دشمنان در برابر ملت کم آورده اند و آن‌ها نمی‌توانند در برابر جبهه حق کاری کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در بخش دیگر سخنان خود وجود شهرستان آستارا برای کشور را یک فضیلت دانست و خاطرنشان کرد: آستارا هیچ موقع برای نظام هزینه ایجاد نکرده، بلکه درآمد هم داشته است.

وی وجود ۱۶۶ شهید گلگون کفن انقلاب را در این شهرستان، مبین ولایتمداری مردم این خطه برشمرد و اضافه کرد: امسال، برابر همین تعداد شهید، ۸۳ نفر از ایتام و مددجویان کمیته به زیارت کربلای معلی و ۸۳ نفر دیگر به زیارت مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در ادامه از احداث مسکن برای ۱۰۹ مددجوی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در صورت تأمین زمین برای این افراد، عملیات احداث در سالجاری آغاز خواهد شد.

وی در پایان افزود: در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته و ازدواج ها، مرز‌ها برداشته شده است و هیچ صفی وجود ندارد.

انتهای پیام/آ

احداث مسکن برای ۱۰۹ مددجوی کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.