اخبارحوادث امروز ششم تیرماه ۹۸؛

بازی با اسلحه پسربچه ۱۱ ساله را در آبدانان به کام مرگ کشاند/درگیری بین دو برادر منجر به قتل یکی از آنها شد

مهم‌ترین حوادث امروز ششم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بازی با اسلحه پسربچه ۱۱ ساله را در آبدانان به کام مرگ کشاند/درگیری بین دو برادر منجر به قتل یکی از آنها شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام مهم‌ترین حوادث امروز ششم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

بازی با اسلحه پسربچه ۱۱ ساله را در آبدانان به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی آبدانان از کشته شدن یک نوجوان بر اثر تیراندازی با اسلحه ساچمه‌ای در بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان خبر داد.

سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی آبدانان گفت: شب گذشته در پی تماس تلفنی مردمی با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر کشته شدن یک نفر با سلاح گرم در بخش مورموری شهرستان آبدانان، بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و تحقیقات اولیه مشخص شد پسر بچه ۱۱ ساله‌ای که به همراه برادرخود در حال بازی با اسلحه بوده با توجه به مسلح بودن اسلحه، با شلیک گلوله از ناحیه سر وصورت دچار آسیب شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده، بالگرد اورژانس هوایی استان جهت انتقال مصدوم به سمت شهرستان آبدانان پرواز کرد، اما فرصتی برای نجات وجود نداشته و قبل از رسیدن به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در پایان با بیان اینکه وجود سلاح امروز به‌عنوان یک آسیب جدی محسوب می‌شود، توصیه کرد: نگهداری و حمل سلاح در منزل، و عدم نگهداری صحیح از آن می‌تواند آسیب ها، خطرات و حوادث ناگواری را به همراه داشته باشد و نیاز است خانواده‌ها از عواقب ناگوار نگهداری سلاح آگاهی یابند.


دستگیری ۴۴ سارق و کشف ۷۴فقره سرقت در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه در راستای طرح مبارزه با سرقت،۴۴ سارق با تلاش ماموران دستگیر شده اند گفت:در همین راستا ۷۴ فقره سرقت نیز کشف شده است.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت:به دنبال دستورات موکد فرمانده انتظامی استان و هماهنگی‌های بعمل آمده با مقامات قضائی، از ابتدای خرداد ماه سال جاری یگان‌های انتظامی با اشرافیت کامل و همچنین رصد‌های پلیسی در راستای مبارزه با سرقت و پیشگیری از وقوع جرایم چندیدن طرح انتظامی را با موفقیت انجام دادند.

وی ادامه داد:با تشکیل چند اکیپ ویژه ماموران توانستند در چند عملیات جداگانه ۴۴ سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ موسوی با اشاره به اینکه از سارقان ۷۴ فقره انواع سرقت کشف شده است تصریح کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان از شهروندان خواست توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

درگیری بین دو برادر منجر به قتل یکی از آنها شد

درگیری دو برادر با اسلحه ساچمه زنی در خیابان آیت الله حیدری شهر ایلام منجر به قتل یکی از آنان شد.

قاتل پیش از تیر اندازی اقدام به عربده کشی در خیابان کرده و پس از آن با شلیک دو گلوله به سر برادر خود او را از پای درآورد.

لازم به ذکر است، پلیس حاضر در محل قاتل را دستگیر کرد.

گفته می‌شود این درگیری بر سر اختلافات مالی صورت گرفته است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.