بزرگترین بوستان مالیات کشور به وسعت ۳.۵ هکتار با حضورمدیر کل امورمالیاتی استان اصفهان در آیینی در کهن باغشهر نیاسر از توابع شهرستان کاشان افتتاح شد.

احمد امینی نیک، سرپرست شهرداری نیاسر، در حاشیه این آیین افتتاح در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بزرگترین بوستان مالیات کشور با وسعت ۳.۵ هکتار درختکاری و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همراه با استخر ذخیره آب در شهر سبز نیاسر افتتاح شد.

وی با اشاره به تامین اعتبار این بوستان و استخر ذخیره آب از محل اعتبارات عمرانی شهرداری نیاسر افزود:

بوستان مالیات نیاسر ششمین بوستانی است که در این شهر با توجه به ظرفیت گردشگرپذیری انبوه این شهر و وموقعیت تاریخی و طبیعی آن افتتاح شد.

به گفته وی، ساماندهی و تجهیر بزرگترین بوستان مالیات کشور در شهر نیاسر تا سال ۹۹ از محل اعتبارات شهرداری انجام خواهدشد.

سرپرست شهرداری نیاسر، تصریح کرد: استخر ذخیره آب نیاسر نیز ظرفیت ۸ هزار متر مکعب آبگیری دارد که از محل چمشه اسکندریه و روان آب‌ها تامین می‌شود.

امینی نیک، اظهارداشت: این استخر ذخیره آب برای آبیاری کشاورزی، بوستان مالیات، درختان فضای سبز در بلوار خلیج فارس نیاسر و پنج هکتار بوستان‌های گل محمدی واقع در این بلوار استفاده می‌شود.

وی در پایان، یادآورشد: جلسه شورای اداری اداره امورمالیاتی استان اصفهان نیز پس از آیین افتتاح این بوستان و استخر ذخیره آب با حضور مدیرکل و معاونین امورمالیاتی استان اصفهان در هتل سبز شهرنیاسر برگزار می‌شود.

شایان ذکر است: آیین افتتاح بزرگترین بوستان مالیات کشور و استخر ذخیره آب در شهر سبز نیاسر با حضورمدیر کل و معاونین امورمالیاتی استان اصفهان، نماینده کاشان و آران و بیدگل، بخشدار، امام جمعه موقت، خیرین محترم شهر، شورای اسلامی، شهروندان وپرسنل شهرداری نیاسر برگزارشد.

انتهای پیام/م
 

افتتاح بزرگترین بوستان مالیات کشور در نیاسر کاشان

برچسب ها: مالیات ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار