فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) استان اصفهان گفت:امروز خانواده دوشهید والا مقام در حسینه ثارالله اصفهان با پیکر تازه تفحص شده دو عزیز مدافع خاک و ناموس وطن پس از ۳۸ سال رنج دوری وداع کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ مقوا ساز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) استان اصفهان گفت: صبح امروز خانواده شهیدان والامقام سید رضا حجازی و رضا مشتاقی کاویانی، در حسینه ثارالله اصفهان با پیکر تازه تفحص شده دو عزیز مدافع خاک و ناموس وطن پس از ۳۸ سال رنج دوری وداع کردند.

وی افزود: شهیدان سید رضا حجازی و رضا مشتاقی هر دو متولد سال ۱۳۴۲ در عملیات رمضان سال ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در آستانه سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر ۱۱ شهید دفاع مقدس شامگاه پنجم تیر وارد اصفهان شد و فردا هم تشییع این مدافعان وطن با حضور باشکوه مردم شهید پرور این شهر از چهارراه شهید قدوسی (چهاررراه آبشار) به سمت گلزار شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

یک نفر از این شهدا‌ی تازه تفحص شده سپاهی، یک نفر ارتشی و شش نفر دیگر هم از بسیجیان استان اصفهان و سه نفر دیگر از این شهیدان هم گمنام هستند و پیکر مطهر این شهیدان بزرگوار در لشکر ۸ نجف اشرف، پایگاه شهید خرازی و گروه مهندسی صاحب‌الزمان (عج) به خاک سپرده می‌شوند.

همچنین از هشت شهید شناسایی شده پیکر پاک دو نفر در اصفهان، دو شهید در مبارکه و ۴ شهید دیگر در شهرستان‌های اردستان، شاهین شهر، نجف آباد و کاشان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

آیین وداع با این شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی امروز از ساعت ۱۹ تا نماز مغرب در مدرسه علمیه امام صادق (ع) واقع در گذر فرهنگی مذهبی چهارباغ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

وداع خانواده دوشهید والا مقام  از دو عزیز مدافع خاک و ناموس وطن

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.