نمانیده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: رفتار‌های آمریکایی‌ها نشان داد آن‌ها هرگز قابل اعتماد نیستند.

رفتار‌های آمریکایی‌ها نشان داد آن‌ها هرگز قابل اعتماد نیستندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت اسلام والمسلمین خاتمی نمانیده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان با اشاره به بدعهدی و تحریم‌های آمریکا گفت: آمریکا از یک سو با فرستادن نخست وزیر ژاپن به دنبال مذاکره است و ازسوی دیگر صنعت پتروشیمی کشور را تحریم می‌کنند که این نشان دهنده آن است نمی‌شود به آمریکا اعتماد داشت.

وی به تحریم رهبرمعظم انقلاب اسلامی از سوی آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: ترامپ با افتخار می گوید که رهبر ایران و فرزندانش و حسینیه را تحریم کرده است، این هم نشان از اقتدار ایران و ضعف و ذلت دشمن است.

خطیب حمعه زنجان افزود: آمریکا هرگز عزت ایران اسلامی را نمی خواهد وهمواره سعی کرده اند درهمه برهه‌ها ایران را دراوج وابستگی قرار دهند.

نمانیده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین به هفت تیر سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی یکی از مدافعان و پاسداران اصول اساسی انقلاب اسلامی بود که در رأس آن اصل ولایت‌مداریش قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با بیان اینکه شهید بهشتی از شخصیت‌های تاثیر‌گذار نظام و انقلاب بود افزود: انسان وارسته، مدیری مدبر و آگاه و در مقابل حوادث از دیگر ویژگی آیت الله بهشتی بود.

حجت الاسلام خاتمی به یازدهم تیرماه سالروز شهادت آیت شهید صدوقی شهید محراب نیز اشاره کرد و گفت: هر کس در هر نهادی که دل در گروه نظام و انقلاب دارد باید در این هفته که به نام بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامیده شده در راستای افشای جنایات و چهره ضد حقوق بشری آمریکا تلاش کند.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین سالروز شهادت امام ششم شیعیان، امام جعفر صادق ع راهم تسلیت گفت.
 
انتهای پیام/ن
 

 

خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.