خودروسازان تهرانی تا کنون قرارداد سه بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته خود را تمدید نکرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران از مسئولان این باشگاه درخواست کرد تا در مرحله اول به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی فصل قبل این تیم باشند و در مرحله بعدی برای جذب بازیکنان جدید در پست هایی که کمبود دارند، اقدام کنند. چندی بعد پیکانی ها با تمدید قرارداد یکساله با امیر حسین کریمی رسما کارشان را برای پیش بردن برنامه های فرکی در فصل نقل و انتقالات آغاز کردند. خودروسازان در گام های بعدی قرارداد بازیکنانی چون ماهان رحمانی، وحید شیخ ویسی، سعید واسعی، علی حمودی، مهران موسوی و فراز امامعلی را نیز تمدید کردند. شهریار مغانلو هم که برای گذراندن خدمت سربازی خود راهی ملوان شده بود و با این تیم موفق شد عنوان آقای گلی رقابت های فصل گذشته لیگ یک را به دست بیاورد، به جمع خودروسازان تهرانی بازگشت و قرارداد خود را با این تیم به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

در میان این تمدید قرارداد ها، حسین پورامینی، سید محمد ستاری و ابراهیم صالحی از پارس جنوبی جم، میلاد پور صف شکن از داماش گیلانیان، جلال الدین علی محمدی از سپاهان و میلاد شیخی سلیمانی از سپیدرود رشت به پیکان پیوستند. اما نکته ای که در میان عملکرد پیکان در فصل نقل و انتقالات به چشم می آید، تمدید نشدن قرارداد سه بازیکن کلیدی فصل پیش این تیم یعنی آرمان قاسمی، عیسی آل کثیر و مهدی مومنی است. بازیکنانی که هر کدام به نوعی بهترین عملکرد را  در پیکان فصل گذشته داشتند و تمدید نشدن قراردادشان کمی عجیب به نظر می رسد.

آرمان قاسمی کاپیتان فصل گذشته پیکان که در پست دفاع چپ بازی می کرد، در بیشتر بازی های این تیم در ترکیب ثابت قرار داشت و عملکرد خوبی هم از خود به جا گذاشت. اما تاکنون قرارداد این بازیکن تمدید نشده است و باید دید که آیا پس از چهارده فصل بازی در جمع لاجوردی پوشان تهرانی از این تیم جدا خواهد شد یا پیکان با کاپیتان کهنه کار خود برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق می رسند.

از طرف دیگر عیسی آل کثیر با ۸ گل زده بهترین آمار گلزنی را در بین هم تیمی هایش در فصل گذشته به جا گذاشت، آن هم در حالی که در بسیاری از بازی‌های پیکان، در ترکیب جایی نداشت و یا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می‌شد. آل کثیر که سابقه آقای گلی لیگ یک نیز در کارنامه اش به چشم می‌خورد، در این باره گفته بود که در پیکان به او فرصت کافی داده نشد و اگر شانس بازی در نصف بازی‌ها را هم پیدا می‌کرد می‌توانست مدعی جدی آقای گلی لیگ برتر باشد.

مهدی مومنی نیز دیگر بازیکنی است که جایگاه ویژه‌ای در پیکان فصل گذشته داشت. مومنی یکی از بهترین پاسور‌های لیگ هجدهم بود و مهاجمان تیمش را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار می‌داد. او آمار ۷ پاس گل را در پیکان به ثبت رساند تا در ردیف گلسازترین بازیکنان لیگ هجدهم لقب بگیرد. اما مومنی هم مانند آل کثیر و قاسمی تاکنون قرارداد جدیدی با پیکان به ثبت نرسانده است.

ظاهرا این بازیکنان با مسئولان باشگاه مذاکراتی هم داشته اند و شرایط خودشان را برای ادامه همکاری اعلام کرده اند، اما هنوز از جانب باشگاه با این بازیکنان تماسی برقرار نشده است. تمدید نشدن قرارداد سه بازیکن تاثیر گذار فصل قبلی آن هم در شرایطی که این بازیکنان از مذاکرات ضمنی خود با دیگر باشگاه‌ها خبر دادند، احتمال ادامه همکاری را روز به روز کمتر می‌کند و مسلما کار پیکان را برای پیدا کردن بازیکنان جانشین برای فصل آینده دشوار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

فرکی: فدراسیون فوتبال دیگر نمی خواهد اتفاقات ناخوشایند کی روش را تجربه کند

درخواست فرکی از مسئولان باشگاه پیکان

شیخ ویسی قراردادش با پیکان را تمدید کرد

مهاجم پیکان: می‌توانستم آقای گل لیگ باشم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه فوتبال پیکان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار