خطیب موقت جمعه بیرجند گفت: جنایات آمریکا تنها با حقوق بشر آمریکایی قابل توجیه است و با حقوق بشر اسلامی و انسانی سازگاری ندارد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام مختاری، خطیب موقت جمعه بیرجند با اشاره به روز حقوق بشر آمریکایی گفت: جنایات ۱۱ تیر، شهادت آیت ا... صدوقی و ۱۲ تیر، سالروز سقوط هواپیمای مسافربری ایران، فقط با حقوق بشر آمریکایی قابل توجیه و تحلیل است و با حقوق بشر اسلامی و انسانی هیچ سازگاری ندارد.


وی با بیان اینکه تقابل بین حزب الله به عنوان یک جریان اصیل و مایه حیات انسان و حزب شیطان بر اساس ظلم و استعمار همیشه وجود داشته، افزود: پیوسته جبهه حق توانسته با صلابت و قدرت براساس فطرت و ایثار به راهش ادامه و حزب شیطان را شکست دهد و هرگز در طول تاریخ جبهه حق اهل تزویر و نفاق نبوده است.


حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه جبهه شیطان آمریکا و همدستانش در حوزه‌های مختلف سیاسی فرهنگی اقتصادی و با تهدید و تطمیع و تحریم، خواهان شکست حق و جبهه انقلاب بودند،گفت: منطق استکبار همین خشونت و تزویر است تا ما را به زانو درآورند، اما ملت ایران پرورش یافته مکتب حسینی است و با بصیرت رهبری و هوشیاری مردم راهشان را سد کرده است.


وی افزود: آمریکا و همدستانش و مزدوران داخلی آمریکا بدانند ما از همیشه نسبت به آمریکا متنفرتریم و اعلام انزجار می‌کنیم و پیمان می‌بندیم تسلیم آن‌ها نشویم و نهضت را ادامه دهیم.


حجت الاسلام مختاری همچنین گفت: مهمترین خطری که ما را تهدید می‌کند تضاد و درگیری بین جبهه حق و باطل دانست که نباید از آن غافل شویم و باید با تفکر و بصیرت نسبت به آن آگاهی پیدا کنیم.
انتهای پیام/ب


نماز جمعه در بیرجند

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.