رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره از غرق پسر ۱۲ ساله خویی در سد آغ چای خبر داد.

علیزاده رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: ساعت حدود ۱۴:۳۰ دقیقه ظهر امروز اعضای یک خانواده خویی که برای تفریح به حاشیه سد آغچای چایپاره رفته بودند که  بدلیل توجه نکردن  به هشدار‌های داده شده اقدام به شنا در دریاچه سد می کنند که پسر ۱۲ ساله غرق می شود.
 
وی ادامه داد:پدر حدود ۴۰ ساله که برای کمک به پسرش خود را به آب زده بود او هم بدلیل عدم آشنایی با فن شنا غرق می شود که با کمک مردم جسد پدر از آب بیرون کشیده می شود و با رسیدن نیرو‌های امدادی اورژانس و هلال احمر چایپاره و اقدامات اورژانسی تنفس پدر برقرار می شود و وی دوباره به زندگی بر میگردد.
 
 رئیس جمعیت هلال احمر چایپاره گفت:اما جنازه پسر در عمق دریاچه باقی میماند که پس از ساعتی جنازه پسر به روی آب می آید ولی اقدامات اورژانسی بر روی پسر تاثیری نمیگذارد و وی جان خود را از دست میدهد.

از اول فصل گرما هشدار‌های احتیاطی به مردم برای دوری از آب سد‌ها و رودخانه‌ها و کانال‌های کشاورزی به مردم داده شده، اما متاسفانه عده‌ای به این هشدار‌ها گوش نمیکنند و باعث روی دادن چنین اتفاقاتی میشوند.
 
انتهای پیام/م
 

نوجوان ۱۲ ساله در سد آغ چای غرق شد

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.