۲۰۰ نفر از اقشار کم برخوردار مهاباد توسط تیم جهادی پزشکی فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی ویزیت شدند.

ویزیت رایگان بیماران قشر کم برخوردار شهرستان مهابادبهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: اکیپ تخصصی پزشکی رهپویان سلامت اعزامی از طرف فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی برای اولین بار به شهرستان مهاباد جهت پوشش خدمات درمانی و ویزیت بیماران مناطق کم برخوردار اعزام شده است.

وی افزود: اکیپ پزشکی در شهرستان‌های مهاباد و بوکان اقدام به ویزیت و اقدامات درمانی برای بیماران کم برخوردار کرده و خدماتی همچون اندازه گیری تراکم استخوان، ویزیت چشم پزشک و ساخت عینک، دندان پزشکی، پزشک عمومی، قلب و عروق، ارتوپدی، فیزیو تراپی و مامایی برای بیماران به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: اقدامات درمانی خداپسندانه گروه‌های جهادی اعزامی به مناطق محروم در صورتیکه با هماهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت گیرد با توجه به هماهنگی و در اختیار نهادن امکاناتی همچون یونیت‌های دندانپزشکی پر بار‌تر می‌شود.

بهزاد در ادامه گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته با ادارات بهزیستی و کمیته امداد جامعه هدف را برای اکیپ اعزامی از طرف مجلس شورای اسلامی مشخص کرده و حدود ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش خدمات ویزیت و اقدامات درمانی پزشکان گروه جهادی قرار گرفتند.

دکتر حکیمی منش مسئول تیم جهادی پزشکان اعزامی از طرف فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی افزود: تمامی نیرو‌های اکیپ پزشکی از اقسی نقاط ایران و با هدف ارائه خدمات ویزیت و درمان مناطق کم برخوردار کشور به صورت داوطلبانه جمع شده و در حال خدمات رسانی می‌باشد.

وی افزود: این اکیپ بیشتر در مناطق کم برخوردار جنوب و غرب کشور از جمله استان کرمانشاه و نیز برای اولین بار در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی حضور دارند.

انتهای پیام/ن

بیماران قشر کم برخوردار شهرستان مهاباد به صورت رایگان ویزیت شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.