آیین وداع با ۱۱شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در مدرسه علمیه امام صادق (ع) اصفهان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در آستانه شهادت امام جعفر صادق (ع)، مردم قدرشناس اصفهان با حضور در مدرسه علمیه امام صادق در خیابان چهارباغ عباسی با پیکر مطهر این شهدای والامقام وداع کردند.

پیکر هشت نفر از این شهدای شناسایی شده و سه شهید هم گمنام هستند، که از این هشت شهید، یک نفر سپاهی، یک نفر ارتشی و ۶ نفر دیگر هم بسیجی بوده اند.

فردا هم آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۲ شهید در گلستان شهدای اصفهان، ۲ شهید در مبارکه و چهار شهید دیگر در شهرستان‌های اردستان، شاهین شهر، نجف آباد و کاشان برگزار می‌شود.

همچنین پیکرپاک سه شهید گمنامی که همزمان با این شهدای بزرگوار پس از ۳۸ سال به وطن بازگشته اند، در لشکر ۸ نجف اشرف، پایگاه شهید خرازی و گروه مهندسی صاحب‌الزمان (عج) به خاک سپرده می‌شود.

سیدرضا حجازی، رضا مشتاق کاویانی، علیرضا میرزایی، حسین رحیمی، مسعود مداحی، سعادت حاج علی عسگری، حسین خسروی و عباس دیانیان از شهدای تازه تفحص شده سپاهی، ارتشی و بسیجی دوران دفاع مقدس حق علیه باطل هستند.

آیین تشییع و تدفین ۱۱ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس فردا از ساعت ۹ صبح با حضور مردم شهید پرور اصفهان از چهارراه آبشار به سمت گلستان شهدا اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

 

مراسم وداع با شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در اصفهان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.