نماینده مجلس گفت: تداوم برجام با اروپا نباید صرفاً در قالب اينستکس خلاصه شود بلکه باید فروش نفت و انواع تراکنش بانکی را نيز شامل شود.

تداوم برجام با اروپا نباید صرفاً در قالب اينستکس خلاصه شود بلکه باید فروش نفت و انواع تراکنش بانکی را نيز شامل شود.به گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود با اشاره به راه‌اندازی کانال مالی اروپایی‌ها برای تجارت با ایران (اینستکس) نوشت:

«تداوم برجام با اروپا نباید صرفاً در قالب اینستکس و آن هم کالاهای غیرتحریمی و فقط در محدوده تجارت با اروپا خلاصه شود! بلکه باید فروش نفت و انواع تراکنش بانکی را نیز شامل شود».

تداوم برجام با اروپا نباید صرفاً در قالب اينستکس خلاصه شود بلکه باید فروش نفت و انواع تراکنش بانکی را نيز شامل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۹ تير ۱۳۹۸
در برابر زیاده خواهی های غربی ها باید ایستاد . اینستکس فقط اندکی از نیازهای ایران را جوابگوست. باید هم بتوان نفت صادر کرد معاملات تجاری را بخوبی انجام داد و هم سایر کشورهای غیر اروپایی هم بتوانند تجارت کنند.
البته میزان صادرات نفت هم مهم است. چراکه 100,000 بشکه و 1,000,000 بشکه هر دو صادرات اند ولی حجم آن مهم است.
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۴۵ ۰۸ تير ۱۳۹۸
سلام لطفا به این صاجبنظران غرب زده اعلام کنید دیگر برجام نباید وقت پیشرفت و تلاش مدیران را بگیرد بهتر است بدون اعتنا به غرب میکروب زدایی داخلی راشروع و با سالم سازی بخش اقتصاد ( حذف نقدینگی از معاملات با روش اینجانب )و دریافت مالیات بر در آمد سالانه وابستگی به خام فروشی نفت را کاهش داده و با استفاده نیروی کار فراوان که بهترین سرمایه یک کشور است زمینه توسعه کشاورزی و صنعتی را فراهم و با تعامل با همسایگان دوست مشت محکمی بر دهان استکبار بزنیم
آخرین اخبار