تیم‌های ملی والیبال ایران و بلغارستان در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های ملی والیبال ایران وبلغارستان در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال امشب از ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان کولاکوویچ روز گذشته و با شکست صربستان صعودشان به دور نهایی را قطعی کردند و بلغار‌ها هم امیدی برای صعود ندارند.  

ایران - بلغارستان/ گزارش لحظه به لحظه

ست نخست / ایران ۲۵ - بلغارستان ۲۳ 

تیم ملی والیبال کشورمان بازی را با ترکیبی از جوانان آغاز کرد. غلامی، معنوی نژاد، موذن، یلی، مجرد، قائمی بازیکنان تیم ملی ایران بودند که در ابتدا به میدان رفتند. بلغار‌های میزبان بازی را بسیار خوب آغاز کردند و توانستند در همان ابتدا با ضربات دقیق و دفاع خوب ۳ امتیاز را بگیرند. یلی در ادامه و روی پاس خوب از مرکز زمین نخستین امتیاز برای ایران را به دست آورد.  

تیم ملی ایران پس از کسب امتیاز نخست نمایش خوبی داشت و توانست پایاپای میزبان پیش برود با این حال این بلغار‌های بودند که به عنوان نخستین تیم به امتیاز ۸ رسیدند و دو تیم به وقت استراحت قانونی نخست رفتند.  

شاگردان کولاکوویچ در ادامه هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در نهایت هنگامی که دو تیم در امتیاز ۱۳ برابر بودند از حریفشان پیش افتادند. این برتری، اما در ادامه حفظ نشد و بازهم بلغار‌ها بودند که به عنوان خنخستین تیم به امتیاز ۱۶ رسیدند. سرو قامتان ایرانی، اما بازهم از حریفشان در امتیاز ۱۷ پیشی گرفتند.  

بازی خوب سرو قامتان در ادامه بلغراستان را تسلیم کرد و آن‌ها توانستند با ضربات خوب یلی از حریفشان پیش بیافتاند. بلغار ها، اما قصد نداشتند در این بازی خانگی بازنده باشند با این حال اشتباه در سرویس آخر باعث شد تا تیم ملی ایران با نتیجه ۲۵ - ۲۳ برنده ست نخست باشد.  

ایران 1 - بلغارستان 0 / گزارش لحظه به لحظه

ست دوم  / ایران ۲۵ - بلغارستان ۲۳ 

تیم ملی بلغارستان در این ست نختسین امتیاز را به دست آورد. ایرانی ها، اما با حملات قدرتی بلافاصله از حریفشان پیش افتادند و بازی را در اختیاز گرفتند. بلغار ها، اما خوش شانس بودند و در حالی که دو تیم ۷ -۷ مساوی بودند امتیاز ۸ را گرفتند تا دو تیم به وقت استراحت قانونی اول بروند.

نمایش ایران در ادامه کار بهتر از حریف بود و شاگردان کولاکوویچ توانستند در شمارش امتیاز، تا امتیاز ۱۱ تیم برتر باشند، اما میزبان به بازی برگشت و از ایران جلو افتاد. البته این روند ادامه دار نبود و دفاع خوب ایرانی‌ها و ضربات قدرتمند پوریا یلی حریف را مجبور به تسلیم کرد تا این یوز‌های ایرانی باشند که به امتیاز ۱۶ می‌رسند.  

تیم ملی ایران در ادامه هم روند خوبی داشت و توانست اختلافش را با تیم میزبان به امتیاز ۲ برساند. تیم ملی والیبال ایران در ادامه بازی در این ست هم نمایش خوبی داشت، بازی در امتیاز های پایانی بسیار جذاب و دیدنی بود لی ایرانو توانست در نهایت با نتیجه با نتیجه ۲۵ - ۲۳ به پیروزی برسد.

ایران ۲ - بلغارستان ۰ / گزارش لحظه به لحظه

ست سوم / ایران ۲۵ - بلغارستان ۲۱ 

نخستین امتیاز در این ست برای تیم ملی والیبال ایران رقم خورد. شاگردان کولاکووچ نمایش خوبی داشتند و با حملات از گوشه و ضربات دقیق حریف را مجبور به تسلیم کردند. بلغار‌ها هم همانند دو ست قبلی در ابتدای کار نمایش خوبی داشتند و توانستند نخستین تیمی باشند که به امتیاز ۸ می‌رسند.

نمایش ایرانی‌ها در ادامه کار با کمی افت رو به رو بود به طوریکه بلغار‌ها توانستند اختلاف ۴ امتیازی بگرند با این حال شاگردان کولاکوویچ آماده‌تر از این حرف‌ها بودند و خودشان را به بازی برگرداندند. بلغارستان بازهم نخستین تیمی بود که به امتیاز ۱۶ رسید، اما نمایش خوب معنوی نژاد ایران را پیش انداخت و در نهایت تیم ملی ایران با نتیجه ۲۵ - ۲۱ برنده این ست شد تا در مجموع ۳ - ۰ برنده این بازی باشد.  شایان ذکر است که معنوی نژاد در این ست با مصدومیت مواجه شد .

ایران ۳ - بلغارستان ۰ / ترکیب دوم یوز‌ها هم به بلغار‌ها رحم نکرد


بیشتر بخوانید:

لهستان ۳ - ژاپن ۱ / لهستانی‌ها به صعود نزدیک شدند

روسیه ۳- استرالیا ۰ / روس‌ها به رده سوم رسیدند

آرژانتین ۳ - چین ۱ / پیروزی آسان مردان سرزمین نقره مقابل چشم بادامی‌ها


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۹ تير ۱۳۹۸
مگه صابر کاظمی برگشت عکس دومی مربوط به ایشان مبی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۹ تير ۱۳۹۸
درود بر شيران ايران
-
ناشناس
۰۹:۰۱ ۰۹ تير ۱۳۹۸
خسته نباشین دلاورن مایه افتخار همه ایرانی هایید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۰۹ تير ۱۳۹۸
یه بازی عالی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۱۱ ۰۹ تير ۱۳۹۸
هزار ماشاالله
خیلیییییییییییییی خوشحال شدم
Netherlands
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۹ تير ۱۳۹۸
عالی بود ولی معنوی نژاد درسمت چپ ضعیف بازی میکنه و پرش و اقتدار عبادی رو اصلا در اون پست نداره ولی در وسط پرقدرت ظاهر میشه
آخرین اخبار