کریم انصاری فرد در نخستین بازی دوستانه پیش فصل تیمش موفق به گلزنی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های دیدار دوستانه فوتبال در جهان، ساعتی پیش تیم‌های ناتینگهام فارست و آلفرتون تاون به مصاف هم رفتند که در پایان، یاران کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به پیروزی ۲ بر یک رسیدند. در این بازی ابتدا آلفرتون تاون در دقیقه ۱۶ با گلزنی دکلان باکون پیش افتاد، اما ناتینگهام با لاموشی، سرمربی فرانسوی خود حملات زیادی را پی ریزی کرد و سرانجام در دقیقه ۳۹ توسط برننان جانسون گل تساوی را زد و نیمه اول با تساوی یک بر یک پایان یافت.

کریم انصاری‌فرد در نیمه دوم به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و در دومین موقعیتی که به دست آورد، در دقیقه ۸۳ گل دوم ناتینگهام فارست را به ثمر رساند تا این تیم در نخستین حضور صبری لاموشی روی نیمکت به برتری دست پیدا کند.

انصاری فرد که فصل گذشته ۱۲ بازی در چمپیونشیپ انگلیس انجام داد و ۲ گل به ثمر رساند، یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و به احتمال زیاد در لیگ دسته اول انگلیس خواهد ماند.

لازم به ذکر است، روز گذشته و با اعلام باشگاه ناتینگهام فارست، مارتیل اونیل، سرمربی ایرلندی این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف پس از ۵ ماه اخراج شد و مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا صبری لاموشی فرانسوی را به عنوان سرمربی جدید شان انتخاب کنند.

حال لاموشی که سابقه مربیگری در تیم های رن، تیم ملی ساحل عاج و الجیش را دارد و نشان داده که می تواند در تیم انگلیسی عملکرد خوبی داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

زلاتان ایرانی راهی انگلیس می‌شود

سردار آزمون، صدرنشین جدول گلزنان لیگ روسیه شد

بی رقیب به معنای واقعی/ لالیگا بهتر از بارسلونا پیدا نمی‌کند


انتهای پیام/

آخرین خبر از لژیونرهای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار