مهم‌ترین حوادث امروز نهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز نهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

 

واژگونی خودرو در محور میمه - دلیجان ۲ کشته و ۶ مصدوم داشت

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه که ساعت ۴ و ۹ دقیقه امروز روی داد، ۲ مرد ۵۰ و ۵۲ ساله جان باختند.

غفور راستین افزود: همچنین در این سانحه رانندگی ۶ مرد بین سنین ۴۵ تا ۶۲ سال مصدوم که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل، بوسیله واحد‌های امدادی به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

واژگونی خودرو یکی از ممشکلات اساسی محور‌های ارتباطی کشور به ویژه جاده‌های کویری است که سالانه میلیارد ریال خسارت به اقتصاد ملی وارد می‌شود که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.
 

۳ مصدوم در حادثه برخورد پژو ۴۰۵ با اتوبوس

بهرنگ سالاری عضو تیم امدادو نجات هلال احمر استان اصفهان، اکیپ امداد و نجات هلال احمر بعد از آگاهی از این حادثه بلافاصله خود را به محل حادثه رسانده عملیات رهاسازی و امدادرسانی توسط نیرو‌های امداد و نجات هلال احمر پایگاه مورچه خورت صورت گرفت که در این حادثه ۳ نفر مصدوم که به مراکز درمانی منتقل شدند.
 

دستگیری دو شکارچی با لاشه گوشت قوچ وحشی

 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردستان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در بازرسی از یک خودروی سواری حوالی شاپور آباد، با مقداری لاشه گوشت قوچ وحشی، یک قبضه اسلحه قاچاق و تعدادی گلوله کشف کردند.

حسین شواخی افزود: ماموران همچنین با دستگیری یک راکب موتور سیکلت و بازرسی از منزل وی مقداری لاشه گوشت قوچ وحشی کشف کردند.

وی گفت: متخلفان تحویل مراجع قضایی شدند.

قوچ شرقی دارای پشم قرمز-قهوه‌ای و کوتاه با خطوط و نوار‌های سیاه در پشت است؛ جنس نر و ماده این گونه گوسفند شاخ دارند، ولی نمونه‌های بدون شاخ ماده هم دیده شده است.
 

 

کشف ۱۰۰ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک اصفهان - قزوین

 
فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس "قزوین و اصفهان" خبر داد.

سردار مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک کامیون، محموله مواد افیونی را از جنوب کشور و با عبور از محور مواصلاتی اصفهان به پایتخت منتقل کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "اصفهان" قرار گرفت و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر"شاهین شهر و میمه" با کنترل محور‌های مواصلاتی سرانجام خودرو مذکور را با بار قانونی هندوانه شناسایی، متوقف و برای بررسی دقیق‌تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در بازرسی ماموران از خودرو توقیفی ۱۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر نیز در این خصوص دستگیر شد.

سردارحاجیان در پایان تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان اصفهان معرفی شد.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.