مساجد، میزبان جشن‌های دهه کرامت/ حضور خادمان حرم رضوی در شهرستان‌ها

دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی، از میزبانی مساجد در اجرای جشن‌های دهه کرامت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،هاشم شیرازیان، دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی در نخستین نشست اعضای این شورا با بیان اینکه شعار محوری دهه کرامت «خدمت کریمانه» و شعار اختصاصی دهه کرامت سال ٩٨ «مهربانی به رسم اهل بیت علیهم السلام» نام گرفته است، افزود: از همه دستگاه‌ها و ادارات عضو این شورا انتظار می‌رود برای اجرای برنامه‌های محتوایی و کیفی هم افزایی داشته باشند.

شیرازیان، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در ایام دهه کرامت که هرساله در همه استان‌ها اجرایی می‌شود را جشن‌های زیرسایه خورشید نام برد و افزود: این برنامه با همکاری کانون خادمیاری و همت دفتر آستان قدس در استان برنامه ریزی شده است.

دبیر اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی، حضور خدام حرم رضوی را از ١٧ الی ٢٣ تیرماه اعلام کرد و گفت: خدام حرم رضوی در مدت ٧ روز حضور در استان، جشن‌های زیر سایه خورشید را در هفت شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، شیروان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و اسفراین برگزار می‌کنند.

دهه کرامت امسال از روز پنجشنبه، ۱۳ تیرماه (اول ذی‌القعده) همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر آغاز می‌شود و تا روز ۲۳ تیرماه (۱۱ ذی‌القعده) همزمان با سالروز ولادت پر خیر و برکت ثامن‌الحجج، حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) ادامه دارد.

انتهای پیام/م

۱۳ تا ۲۳ تیرماه مساجد، میزبان جشن‌های دهه کرامت/ حضور خادمان حرم رضوی در شهرستان‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.