بیست و ششمین یادواره شهدای منطقه مارالان و مدافعان حرم برگزار شد.

برگزاری بیست و ششمین یادواره شهدای منطقه مارالان و مدافعان حرمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رستمی یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این یادواره با اشاره به اینکه شهدا مظهر ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی هستند که به تمام مواهب مادی و دنیوی پشت کردند و از جان شیرین خود گذشتند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و امروز تکریم مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است.

وی با با بیان اینکه مردم منطقه مارالان مردمی با ایمان و شجاع هستند افزود:تقدیم ۳۶۰ شهید والامقام برای ایران و اسلام از این منطقه نشانگر عمق معرفت و غیرت مردمان این منطفه است.

سردار نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در این یادواره هم اظهار داشت: همانطور که یاد فرهنگ و ادبیات عاشورای اباعبدالله (ع) اسلام را زنده نگه داشته است، حفظ یاد و خاطره شهدا با مطرح کردن ادبیات آن‌ها نیز امکان پذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهدا تمام وجود خود را برای دین خدا در طبق اخلاص قرار دادند، افزود: همه ما در رابطه باشهدای انقلاب شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم یک رسالت عظیمی برعهده داریم و حداقل وظیفه ما این است که تاثیرات ماندگاری انقلاب، نظام، امنیت، عزت و اقتدار کشورمان را سینه به سینه به نسل آینده منتقل کنیم.

 

انتهای پیام/ش

بیست و ششمین یادواره شهدای منطقه مارالان و مدافعان حرم برگزارشد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.