یزدی برنامه‌های شبکه ۳ را در فصل تابستان تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن یزدی قائم مقام شبکه سوم سیما با حضور در برنامه «به خانه برمی گردیم» گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه  رسانه ملی  در بخش ورزش و سرگرمی دورترین نقاط ایران را نیز در نظر گرفته است و احساس مسئولیت داریم،گفت:برنامه «عصر جدید» و «ستاره ساز» را برای تابستان تدارک دیده ایم. خوشبختانه «عصر جدید» پر مخاطب‌ترین برنامه سیما است و مخاطبان استقبال خوبی از آن کرده اند.

قائم‌مقام شبکه سه عنوان کرد: برنامه «میدان انقلاب» در حوزه سیاسی از شبکه سه پخش می‌شود همچنین پیشنهاد می‌کنم مخاطبان و جوانان که سوالات بسیار در ذهن خود دارند یک بار هم شده برنامه «بدون توقف» را تماشا کنند چرا که به صورت صریح پاسخگوی سوالات است.

وی افزود: در حوزه سریال سازی هم کار‌های خوبی انجام شده و بعد از سریال موفق «گاندو» با یک سریال طنز میزبان مخاطبان هستیم البته سریال «گاندو» به دلیل پرداختن به مسئله روز جامعه اتفاق خوبی را رقم زده است.

یزدی گفت: از بینندگان شبکه‌های سیما می‌خواهم به مستند توجه کنند چراکه مستند‌های خوبی را در سیما تدارک دیده ایم البته شبکه سه در کنداکتور بعدازظهر خود یک مستند پخش می‌کند.

وی گفت:برنامه «حالا خورشید» و«سلام صبح بخیر» هر دو در تابستان البته با شکل و شمایلی جدید به روی آنتن خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Korea (Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۵ ۱۶ تير ۱۳۹۸
شبکه سه دیگه بدرد نمیخوره من که نگاه نمیکنم