رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با نگاهی به آئین نامه کمیته‌های قضائی فدراسیون، صلاحیت کمیته‌ها برای رسیدگی به اتفاق‌های فینال جام حذفی مشخص می‌شود.

اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اینکه شنیده می شود با توجه به اینکه رسیدگی به پرونده اتفاق های فینال جام حذفی در صلاحیت  این بوده و به همین دلیل حکم تعلیق موقت  او از کلیه فعالیت های فوتبالی که پیش از آغاز بازی پرسپولیس- داماش گیلانیان از  سوی کمیته اخلاق صادر شده بود، لغو شده است، بیان کرد: در حال حاضر من نمی خواهم  درباره آن حکم صحبت کنم اما با نگاهی به آئین نامه کمیته های قضائی فدارسیون، صلاحیت ها هم مشخص می شود. به زودی درباره وضعیت پرونده فینال جام حذفی به جمع بندی نهایی می رسیم و سپس درباره آن صحبت می کنیم.

او افزود: طبق روندی که کمیته انضباطی درباره رسیدگی به تمام پرونده ها دارد، تا پایان مراحل رسیدگی و صدور رای نباید درباره آن صحبت کنیم اما تمام جوانب مربوط به این بازی را در نظر می گیریم و حکم خود را بر همین اساس صادر می کنیم. 

رئیس کمیته انضباطی درباره آخرین وضعیت پرونده دیدار سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: رای پرونده مذکور صادر شده و به زودی با امضاء دبیرکل فدراسیون اعلام و ابلاغ می شود. برای افراد و تیم های خاطی در این پرونده جرائم و محرومیت هایی در نظر گرفته شده و می توانم بگویم که امیدواریم با اعلام این آرا، از فصل آینده شاهد تخلف های کمتری باشیم.


بیشتر بخوانید

حسن زاده: بخشی از پرونده فینال جام حذفی در کمیته اخلاق پیگیری می‌شود/ رای دیدار‌های پایانی لیگ برتر تا پایان هفته صادر خواهد شد


انتهای پیام/

اظهارات حسن زاده درباره فینال جام حذفی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار