به گزارش خبرنگار
نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کانتریمن، که نسل دومش (اتاق F۶۰) در سال ۲۰۱۷ به بازار جهانی معرفی شد، از همان کلاسهای جدیدی است که مشتریان ایرانی برایش سر و دست میشکنند؛ خودرویی در سگمنت کراساورهای جمع و جور قرار دارد.
عرضه نسل دوم این خودرو از سوی مینی و بامو (بهعنوان شرکت مادر) با حساب و کتاب تمام صورت گرفت؛ کانتریمن آمد تا بازار جهانی پررونق مرسدسبنز GLA و آئودی Q۲ را تحت تأثیر قرار بدهد.
پیشرانه کانتریمن از سری پیشرانههای B۴۸ بامو است که هماکنون در دل مدلهای ۲۲۰i و X۱، ۲۰i نیز میتپد. باید اعتراف کرد که در حال حاضر اگرچه این خودرو مشتری چندانی برای خود دست و پا نکرده، ولی یکی از باکیفیتترین کراساورهای موجود در ایران است.
آخرین قیمت خودرو را
اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام /