۴۰میلیارد تومان اعتبار برای تملک اراضی راه آهن رشت - انزلی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسن خسته بند، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰میلیارد تومان اعتبار برای تملک اراضی راه آهن رشت - انزلی اختصاص یافت و امور مربوط به خرید و تملک اراضی که در مسیر اجرای این طرح قرار دارند بر اساس اعتبارات تزریق شده به سرعت در حال انجام است.

وی، با بیان اینکه تأمین نشدن به موقع منابع مالی یکی از مشکلات دولت برای اجرای طرح‌های عمرانی است، افزود: با وجود تمام این موانع و چالش‌ها سعی می‌کنیم با کمک مسئولان دستگاه‌ها و پیگیری‌های مستمر، روند اجرای طرح‌ها سریع‌تر شود.

عضو کمیسیون عمران و نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی، به اراده و تصمیم دولت برای تکمیل هر چه سریع‌تر راه آهن انزلی و اتصال آن به راه‌آهن سراسری کشور اشاره کرد و گفت: امیدواریم این طرح در موعد مقرر به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

حسن خسته بند افزود: باند غربی این کنارگذر به زیر ترافیک رفته است و تلاش می‌شود عملیات ساخت باند شرقی آن نیز به سرعت به پایان برسد تا از مشکلات ترافیک شهر انزلی کاسته شود.

نماینده انزلی در مجلس شورای اسلامی، به ساخت و عملیات اجرایی طرح‌های موج شکن انزلی و مبلمان شهری نیز اشاره و تصریح کرد:اگر مشکلی ایجاد نشود اجرای این ۲ طرح تا قبل از شهریور به پایان می‌رسند و گردشگران می‌توانند از امکانات موج شکن جدید انزلی به عنوان یک تفریحگاه استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

جذب اعتبار برای تملک اراضی خط آهن رشت - انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.