دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان یزد گفت: به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر جشنواره نه به اعتیاد با برنامه‌های مختلف در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در یزد برگزار شد.

سید مصطفی کرباسی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به برگزاری همایش روزجهانی مبارزه با مواد مخدر در یزد گفت: هدف از برگزاری این همایش اطلاع رسانی و افزودن آگاهی به دستگاه‌ها و ارتقا مشارکت‌ها برای مبارزه با موادمخدر است.

کرباسی ادامه داد: در هفته مبارزه با مواد مخدر در استان جشنواره نه به اعتیاد با همکاری دستگاه‌های مرتبط برگزار شد که همکاری سازمان‌های مردم نهاد نقش بسزایی داشت که اهمیت این موضوع را می‌رساند.

وی مهمترین برنامه‌های جشنواره نه به اعتیاد را برگزاری نمایشگاه نه به اعتیاد در پارک آزادگان، کارگاه نقاشی کودک، تجلیل از فعالیت مبارزه با موادمخدر، اجرای تئاتر خیابانی، تبلیغات محیطی گسترده و اجرای ۳۰۰ برنامه ورزشی و افتتاح ۳۰ خانه ورزش روستایی عنوان کرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان یزد بیان کرد: مهمترین اولویت پیشگیری از آسیب موادمخدر است چراکه ۹۵ درصد افراد جامعه هنوز گرفتار این آسیب نشدند و ما باید آموزش‌های لازم را به خانواده‌ها و کانون‌های هدف را بدهیم و سعی در جمعیت فعال کشور است که درگیر این آسیب کنند و ماباید آموزش‌های لازم را به این جامعه بدهیم.

کرباسی اظهارداشت: زدودن شهر از معتادین و درمان آن‌ها در ۱۴۰ مرکز درمانی و حمایت و صیانت از از خانواده‌های گرفتار از دیگر برنامه‌های ستادمبارزه با موادمخدر است.

انتهای پیام/ ا

همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در یزد برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار