قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: شعار محوری برنامه‌های دهه کرامت امسال آستان قدس رضوی «خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت (ع)» تعیین گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در نشست خبری اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت سال ۹۸ با حضور اصحاب رسانه در محل سازمان مرکزی آستان قدس رضوی گفت: نقش اصحاب رسانه در کمک به آستان قدس رضوی در تحقق مأموریت‌ها و رسالت‌های محوله بر اساس حکم مقام معظم رهبری به تولیت این آستان مقدس بسیار با اهمیت  است و  توجه به زائر، زیارت، سبک زندگی اسلامی و تحقق مأموریت‌ها تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب  نیز باید محور فعالیت ها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سیره رضوی یکی از محور‌ها در برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی است و  بر این اساس شعار محوری این دهه «خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت (ع)» انتخاب شده و تلاش می‌شود تا در سطوح حرم ، مشهد، کشور و در گستره بین الملل خدماتی کریمانه ارائه شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: نکته قابل توجه در سخنرانی‌های حرم مطهر رضوی، توجه به امر معرفت‌افزایی برای زائران است. این اصل پر رنگی بوده که تولیت آستان قدس رضوی نیز نسبت به آن تأکید دارند.

خاکسار قهرودی افزود: در ایام دهه کرامت امسال فاز‌هایی از زائرشهر و زائرسرای رضوی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی امانت دار مردم است و بر اساس اصل امانتداری باید طبق خواست و نیات واقف اقدام کند، شرط امانتداری توجه به نیات واقفان است و وقتی برخی از افراد از این موضوع اطلاع ندارند، از آن به عنوان عدم همکاری آستان قدس رضوی تعبیر می‌کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با هدف افزایش رفاه زائران و مجاوران دوربرگردان‌خیابان شیرازی حرم مطهر با دستور تولیت آستان قدس رضوی بازگشایی شد.
 
انتهای پیام//م.پ
 

برنامه های فرهنگی آستان قدس رضوی در دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار