به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

8360...0918: با سلام، جمع کثیری از داوطلبان نظام قدیم کنکور سراسری سال 99 که شش ماه پایبند به مصوبات سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 26 شهریور 97 بوده اند، با ابطال این مصوبه توسط خود شورا، به خاک سیاه نشسته اند و متاسفانه علیرغم پیگیری های فراوان، هیچ مسئولی حاضر به پاسخگویی نبوده لذا ما و خانواده هایمان همچنان در بلاتکلیفی، یاس و نا امیدی به سر می بریم، همه اسناد و مدارک این تبعیض ناروا و بی عدالتی موجود است، و خدمتتان ارسال می کنیم، عاجزانه درخواست داریم پیگیری نمایید.

 

8110...0990: تجمع در مقابل وزارت کار و صنعت خیابان سمیه روبروی حوزه هنری.

 

3060...0938: سلام قراربود مستمری قشر فراموش شده معلولان  15هزار تومان افزایش داشته باشد اما 4ماه از سال رفته و همچنان هیچ خبری از افزایش مستمری قشر فراموش شده نیست چرا؟

 

8462...0912: با سلام من يكی از شهروندان استان بوشهر شهرستان دير به دليل تكميل فرايند ورود فرزندم به پايه هفتم به بهداشت شهر مراجعه كردم تا فرايند دندانپزشكی تكميل شود برای دريافت نوبت بايد ساعت پنج و نيم الی شش مراجعه شود و امروز كه بنده نوبت گرفتم و تا ساعت ١٠ انجا منتظر بودم به نفر هفدهمی كه رسيد( قانونشان اين است كه روزی بيست نفر ويزيت شود) گفتند دكتر ديگر مراجعه كننده ای نمي پذيرد چون دكتر پس از ويزيت و گفتن مشكلات تا زمانی كه همه  اعمال صورت نگيرد (پر كردن و عصب كشی و ....) نفر بعدی را ويزيت نميكند. اينگونه برای مردم خيلی سخت است و ما مجبوريم فردا دوباره در اين انتظار باشيم كه آيا امروز نوبتمان مي شود يا نه. هزينه انجام اعمال را داريم يا نه.

 

1885...0919: چراسیمان  17تومان  شده250هزارتومان؟ در کهنوج شن هم تحریمه یا با ارز آزاد وارد می شود.

 

2968...0912: سلام لطفا از برخورد زشت قضات و کارمندان دادگاه ها به صورت مخفیانه فیلم تهیه کرده و بررسی نمایید. ممنون

 

4978...0914: سلام، قبوض جریمه راهنمایی و رانندگی قابل پرداخت با ستاره مربع ها نیستند چون شناسه پرداخت آنها نوشته نشده است. لطفا پیگیری فرمایید.

 

3400...0913: با سلام یک سایت اینترنتی در اصفهان هست که مبلغ های سنگینی از ما با ادعای آوردن جنس از آمازون آمریکا کلاهبرداری کرده مدارکم موجود دارم تازه متوجه شدم صاحب کسب و کار اصلا ایران نیست‌. سرانش رو پیدا کردم و با بقیه شاکیان که حدود سی نفرن صحبت کردم.

 

8815...0935: با سلام، جمع کثیری از داوطلبان نظام قدیم کنکور سراسری سال 99 که شش ماه پایبند به مصوبات سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 26 شهریور 97 بوده اند، با ابطال این مصوبه توسط خود شورا، به خاک سیاه نشسته اند و متاسفانه علیرغم پیگیری های فراوان، هیچ مسئولی حاضر به پاسخگویی نبوده لذا ما و خانواده هایمان همچنان در بلاتکلیفی، یاس و ناامیدی به سر میبریم، همه اسناد و مدارک این تبعیض ناروا و بی عدالتی موجود است، و خدمتتان ارسال می کنیم، عاجزانه درخواست داریم پیگیری نمایید.

 

5641...0936: سلام وقت بخیر. کرج کیانمهر مهدی آباد کوچه مسجد امیرالمومنین آب شبانه روزی نداریم. به سازمان آب میریم جواب نمیدن از شما دعوت میکنیم به محل ما تشریف بیاورید البته برای خودتان آب بیاورید چون آب نداریم. در صورت تشنه بودنتان پذیرایی کنیم (۳۰۰خانواریم) ممنون

 

5392...0913: سلام لطفا یک گزارش از کلاهبرداری رامک خودرو پخش کنید که ۲ساله پول مردم را گرفته و ماشین نمی دهد. زندگی ما را به خاک سیاه نشانده این شرکت کلاهبردار ممنون

 

3182...0912: باسلام. چرا مطالبات معوق بازنشستگان فرهنگی را پیگیری نمی کنید؟ از بازنشسته شدن ده ماه گذشته ولی خبری از پاداش و سنوات خبری نیست چرا؟

 

6201...0912: سلام چندی پیش برای آبرسان به واحد تولیدی (مرغداری)سمنان گزارش گرفتید اما متاسفانه مسئولین اقدامی شایسته انجام ندادند و مشکل همچنان باقی و واحد تولیدی هم تعطیل . لطفا پیگیری نمایید. باتشکر. ناظریه

 

5931...0918: با عرض سلام، لطفا راجع به کنترل ساعت کاری رانندگان کامیون که با خستگی و خواب آلودگیشان،باعث وقوع تصادفات فجیع میشوند،گزارشی تهیه فرمایید.باتشکر.

 

4120...0990: سلام كشاورز گوجه فرنگی كار هستم از استان گلستان.  مسؤلين به داد ما برسيد گوجه سوپر1500تومان ،بدبخت شديم فقط سود دلال ميبينه.كشاورز فقط ضرر، تو را بخدا به كمک ما بياييد گوجه ربی 1000 تومان.و آنوقت رب  بالای 15000تومان

 

2080...0917: ضمن عرض سلام خسته نباشید کارخانه شن ماسه و آسفالت شهرداری شهرستان فیروزآباد فارس درمجاورت روستای لهراسب می باشد که چند سال است که مقرار شده مجهزبه فیلتر باشد که نیست که علاوه بر اینکه مورد اعتراض مردم هست دامنه کوه می باشد و طبیعت منطقه تهدید می کند و مکر را به شهرداری فرمانداری و شوری شهر اداره محیط زیست شهرستان اطلاع و اعتراض شده هیچ گونه ترتیب اثری داده نشده لطفا و عاجزانه از شما تقاضامندیم رسیدگی نمایید متشکریم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۸:۳۸ ۱۱ تير ۱۳۹۸
به عنوان همسر متهم پیش قاضی رفتم و عجز و لابه مختصری کردم اما آنقدر رفتار قاضی زننده بود که صدای شکستن لایه لایه وجودم گوش فلک را کر کرد. به ریس آن حوزه شکایت لفظی کردم از این قاضی در جوابم میگوید اون همینطوره؟؟؟؟ (در ضمن یادآور ی کنم که در آن ماجرایی که من نزد قاضی رفتم بعدا همسرم تبرئه شد)
آخرین اخبار