مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد؛

کودکان زنجانی می توانند تابستان شاد خود را در کانون پرورش فکری سپری کنند

مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان گفت: کانون پرورش فکری امسال نیز همانند سال های گذشته با شعار تابستان شاد به استقبال اوقات فراغت رفته است و کودکان نیز می توانند اوقات خود را در این کانون سپری کنند.

کودکان زنجانی می توانند تابستان شاد خود را در کانون پرورش فکری سپری کنندمحمد نقی صالحی مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همانند سال‌های گذشته در تابستان ۹۸ برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، دینی، علمی و ادبی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای فعالیت‌های تابستانی کانون استان زنجان افزود: برنامه‌های کانون در فصل تابستان سال ۱۳۹۸ با عنوان تابستان شاد و با شعار افزایش مهارت‌های زندگی برنامه ریزی شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:در فصل تابستان مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری در سطح استان و در ده‌ها پایگاه فرهنگی و هنری شهری و روستایی به کودکان و نوجوانان عزیز استان خدمات فرهنگی و هنری ارائه می‌کنند.

صالحی هدف از برنامه ها‌ی غنی سازی اوقات فراغت تابستانی کانون استان را شناسایی و شکوفایی استعداد‌های فرهنگی، هنری و ادبی، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و پرورش ذوق هنری و ادبی و افزایش توان فکری کودکان و نوجوانان بین سنین ۶ تا ۱۸ سال بیان کرد.

وی در ادامه گفت در کانون استان انجمن‌های تخصصی فرهنگی و هنری و ادبی فعال شده از جمله این انجمن ها، انجمن ادبی، قصه گویی، نمایش، سرود و عکاسی می‌باشد که هدف از تشکیل این انجمن ها، ارتقای سطح توانمندی‌های اعضا و معرفی چهره‌های نوجوان و خلاق فرهنگی و هنری و ادبی، ایجاد روحیه کار جمعی و نگاه نقادی در نوجوانان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در دو سال گذشته از سوی ستاد ساماندهی اوقات فراغت جزو پرمخاطب‌ترین و بهینه سازترین و فعال‌ترین دستگاه‌ها در بین سازمان‌های دیگر شناخته شده است.


انتهای پیام /ک


تابستان شاد کودکان زنجانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.