معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در تلاش هستیم تا با احداث محل جدید، شرایط بیماران جذامی بهبود یابد.

احداث محل جدید اسکان بیماران جذامی/تلاش مضاعف در راستای بهبود وضعیت بیماران جذامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمد حسین بحرینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشست با حجت الاسلام پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به منظور بهبود شرایط زندگی بیماران جذامی زمینی با هزینه‌ای بیش از ۸۰۰ میلیون تومان در مقابل بیمارستان شهید هاشمی نژاد خریداری و پس از ساخت در اختیار آنان قرار می‌گیر گفت: در حال حاضر بیماران جذامی در محلی کاملا غیر استاندارد و فاقد شرایط بهداشتی در مجاورت بیمارستان شهید هاشمی نژاد ساکن هستند.
 
وی  با بیان اینکه با اجرای این پروژه شرایط اسکان این بیماران بهبود چشمگیری خواهد یافت تصریح کرد:  به منظور بهبود شرایط این بیماران در سه سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از سوی دانشگاه به حساب انجمن حمایت از بیماران جذامی واریز شده است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به در حال اجرا بودن پروژه جدید بیمارستان شهید هاشمی نژاد گفت: این بیمارستان در راستای ارتقاء خدمات به مردم کم برخوردار منطقه که بیشترین سهم را فدا کردن جان عزیزان خود در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم داشته اند اجرایی شده است.
 
بحرینی با بیان اینکه برای بخش‌های جانبی این بیمارستان نظیر توقفگاه خودرو نیاز به زمین و فضای مناسب است افزود: محل استقرار حال حاضر بیماران جذامی پس از انتقال این بیماران به محل جدید، به ساخت فضا‌های جانبی بیمارستان اختصاص خواهد یافت.
 
انتهای پیام// ز.م
 

شرایط اسکان بیماران جذامی با احداث محل جدید

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.