معاون فرماندار شهرستان تربت جام گفت: شکایت و اعتراض مردم روستا به حق است و تمام تمرکز مسئولان باید بر روی رفع مشکلات مردم باشد.

ضرورت توجه به حل مشکلات آبی روستای بزد در تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  حسن کاظمی معاون فرماندار شهرستان تربت جام گفت: قطعی آب مشکلات فراوانی برای خانواده‌ها ایجاد میکند و در روستایی که آب دارد نباید قطعی وجود داشته باشد.خوشبختانه میزان آب ورودی به مخزن برای دو برابر جمعیت روستا جوابگو می‌باشد و وظیفه دولت هم تامین آب شرب برای شهروندان است، ولی متاسفانه استفاده غیرصحیح از آب در روستای بزد باعث مشکلات آبی و قطعی شده است.
 
وی تصریح کرد: آب شربی که با هزینه تامین میشود نباید برای کشاورزی و دامداری مورد استفاده قرار بگیرد.
 
معاون فرماندار شهرستان تربت جام گفت: از اهالی روستا درخواست میکنیم ضمن صرفه جویی در مصرف آب برای مدیریت مصرف و جلوگیری از کم آبی با اداره آب و فاضلاب روستایی، آبدار روستا، شورا و دهیار همکاری لازم را داشته باشند تا تمام روستا از آب شرب سالم بهره‌مند شوند.
 
در این دیدار مقرر شد با نصب تجهیزات آبی جدید، برخورد با مشترکان پر مصرف و متخلف، اجرای جیره بندی آب ،مشکلات آبی این روستا برطرف و آب شرب روستاییان تامین شود.
 
انتهای پیام//س.ج
 

 توزیع نامناسب دلیل مشکلات آبی روستای بزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.