رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کبودراهنگ گفت: طرح نشاط معنوی در ۳ بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح نشاط معنوی در کبودراهنگبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد زارعی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کبودراهنگ از اجرای طرح «نشاط معنوی» در ۳ بقعه متبرکه شهرستان کبودراهنگ خبر داد و افزود: این طرح در امامزاده زید (ع)، امامزاده ذوالفقار (ع) و امامزاده راهب (ع) به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این طرح برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته قریب به ۱۵۰ نفر در این طرح شرکت کردند که امسال نیز حضور همین میزان پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه در امامزاده ذوالفقار (ع) کلاس آموزشی قرآن کریم و مداحی برگزار می‌شود، گفت: در امامزاده زید (ع) کلاس آموزش احکام و قرآن خوانی و در امامزاده زید (ع) آموزش احکام و عقاید دینی و برنامه‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

زارعی از برگزاری مراسم بزرگداشت امامزادگان در کبودراهنگ خبر داد و افزود: این مراسم پنج شنبه ۲۰ تیرماه ساعت ۱۱ در امامزاده ذوالفقار (ع) کبودراهنگ برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه غبارروبی نمادین امامزاده ذوالفقار (ع) و سخنرانی و مدیحه‌سرایی در این برنامه تعریف شده است تاکید کرد: استقبال از خدام و پرچم حرم امام رضا (ع) را در این مراسم خواهیم داشت.

انتهای پیام/ب

اجرای برنامه‌های فرهنگی در کبودراهنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار