رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن از جمع‌آوری، آزادسازی و رفع تجاوز از ساخت‌وساز غیرمجاز در ۲۸۵ کیلومتر از حریم راه‌های این شهرستان در سه ماهه نخست سال خبر داد.

۲۸۵ کیلومتر از حریم راه‌های رزن آزادسازی شدندمرتضی داوودی، رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: این آزادسازی در بزرگراه ها، آزادراه ها، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی محور‌های رزن – گرمک، رزن – جامیشلو، دمق – اورقین و رزن – قروه شاهنجرین بوده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال ۴۲ مورد رسیدگی به مسائل حریم در محور‌های مواصلاتی شهرستان رزن انجام شده است.

داوودی ادامه داد: این اداره کل در بحث حفظ و نگهداری حریم راه بسیار جدی عمل کرده و نسبت به ساخت و ساز‌های غیرمجاز و متجاوز به حریم راه‌ها که موجب بروز حوادث و سوانح جاده‌ای شده‌اند، برخورد شده است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رزن یادآور شد: ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها از عوامل ترافیک و ناامنی در جاده‌ها است که می‌تواند پیامد‌های ناگوار ترافیکی و ناامنی شدید را در سطح محور‌ها ایجاد کند.

این مسئول تأکید کرد: بر اساس قانون راه و ایمنی اگر کسی بخواهد بعد از محدوده یکصد متری از حریم راه‌ها مجتمعی احداث کند باید اداره راهداری مجوز این کار را صادر کند.

انتهای پیام/ د 

حریم راه های رزن آزاد شدند

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.