رییس کل دادگستری استان زنجان گفت:متهم م. ج که در جریان وقوع درگیری در یکی از روستا‌های حومه شهرستان زنجان که موجب قتل عمد ب. ش شده بود پس از تحمل ۶ سال حبس زندگی دوباره گرفت.

 
نجات قاتل از چوبه دار در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان ؛حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان  گفت:  متهم م. ج که در  جریان وقوع  درگیری در یکی از روستا‌های حومه شهرستان زنجان که موجب قتل عمد ب. ش شده بود پس از تحمل ۶ سال حبس  در آستانه اجرای حکم قصاص قرار گرفته بود که با تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان زنجان  و اخذ رضایت  اولیای دم زندگی دوباره یافت.
 
رییس شورای قضایی استان اظهار داشت: مقتول با هویت م-ج در جریان یک درگیری در سال ۱۳۹۲ به قتل می‌رسد که پس از آن متهم با توجه به قرائن موجود به قتل اعتراف و بازداشت می‌شود  و در نهایت حکم قصاص وی صادر می‌شود.

وی اضافه کرد:  پس از صدور حکم قصاص قاتل در شعبه یک کیفری زنجان با پیگیری‌ها و تلاش‌های  اعضاء شورای حل اختلاف زنجان و طی چندین جلسه با خانواده  مقتول  تلاش این عزیزان نتیجه داد و اولیای دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل را مورد عفو و بخشش قرار دادند.  

رییس کل دادگستری استان  در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های انجام شده برای این امر خداپسندانه اعضا و سایر عزیزان که منجر به نجات این شخص از چوبه دار شدند بر پیگیری و جلب رضایت شورا‌های حل اختلاف در سایر پرونده‌ها تأکیدکرد.
 
 
انتهای پیام/ر

بخشش قاتل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.