مرکز رشد فناوری‌های علوم نوین زنجان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،این ساختمان با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع واگذار شده از طرف دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به پارک علم و فناوری دانشگاه برای توسعه فضای فیزیکی پارک در راستای راه‌اندازی مرکز رشد بایو و فناوری‌های حوزه نوین واگذار شده است.

تعداد ۲۰ باب دفتر کار ۳۰ متری، ۶ دفتر کار ۴۰ متر مربعی، سه باب فضای آزمایشگاهی و کارگاهی، پنج اتاق ۳۰ متری برای فضای اداری، پنج کلاس آموزشی ۳۰ متری از جمله امکانات مرکز است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در آئین بهره برداری از مرکز رشد فناوری‌های علوم نوین زنجان گفت:در کشور ۴ هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان فعال است و امسال حمایت‌های مفصلی از این شرکت‌ها برای رونق تولیدداریم اعطای تسهیلات معافیت‌های مالیاتی از این برنامه هاست.
 
افتتاح مرکز رشد فناوری‌های علوم نوین زنجان
ستاری افزود: استان زنجان زیرساخت‌های خوبی برای رونق و توسعه شرکت‌های دانش بنیان دارد.

وی گفت: استان زنجان زمینه تبدیل به قطب برق، الکترونیک و آی تی کشور را داراست و توسعه استان زنجان باید بر اساس علم وفناوری و دانش روز انجام شود.
 
 
افتتاح مرکز رشد فناوری‌های علوم نوین زنجان
 
 
گفتنی است، بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک صنعتی نوآوران از جمله شرکت دانش‌بنیان مهندسی و ساخت پارسان تجهیزات برق و شرکت دانش‌بنیان صافی‌سازان صفا و بازدید از پروژه پرورش گوسفند چندقلوزایی نژاد افشاری از جمله برنامه‌های ستاری در سفر به زنجان است.
 
انتهای پیام/ن
 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در زنجان

 
برچسب ها: اخبار علمی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.