پیکر‌های مطهر شهدای تازه تفحص شده "اکبر مهدی زاده" و "محرمعلی رویتوند غیاثوند"  فردا بروی دستان مردم شهید پرور قزوین تشییع می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده "اکبر مهدی زاده"  و " محرمعلی رویتوند غیاثوند " چهارشنبه دوازدهم تیرماه ساعت ۹ صبح از مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع)  به طرف گلزار شهدای شهر قزوین تشییع می‌شوند.

شهید مهدی اکبری زاده پس از تشییع در قزوین به زادگاهش در روستای طزرک تاکستان منتقل می‌شود و مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۲ تیر در همین روستا برگزار خواهد شد.

شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» هم پس از تشییع در قزوین به زادگاهش کوراندشت منتقل می‌شود  و روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه از ساعت ۱۷ در روستای سوخته چنار بخش کوهین تشییع و تدفین خواهد شد.

روحانی «اکبر مهدی زاده» سال ۱۳۴۶ در روستای طزرک شهرستان تاکستان متولد شد و ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در جریان عملیات کربلای ۴ در جزیره ام الرصاص عراق به شهادت رسید و مفقودالاثر شد.

همچنین شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» سال ۱۳۴۷ در روستای کوراندشت شهرستان قزوین چشم به جهان گشود و تیر ۱۳۶۷ در منطقه ابوقریب عراق در به شهادت رسید پیکر مطهرش پس از ۳۱ سال به آغوش خانواده بازمی‌گردد.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، از میان ۳ هزار شهید استان قزوین بیش از ۱۹۰ شهید مفقودالاثرند و تا کنون اثری از پیکر مطهرشان به دست نیامده است.
انتهای پیام/.
 
 
برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.