طرح تابستانه کتاب با شعار کتاب؛ همنشین دلنشین در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری،  از آغاز یازدهمین دوره طرح «توزیع رایانه کتاب از طریق کتابفروشی ها» با عنوان طرح تابستانه کتاب و با شعار کتاب؛ همنشین دلنشین خبر داد.

وی افزود: ثبت نام کتابفروشی‌ها در طرح تابستانه کتاب ٩٨، از دیروز دوشنبه ١٠ تیرماه آغاز شد و کتابفروشی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند.

کارگران با بیان اینکه طرح تابستانه کتاب ٩٨ از سه شنبه ٢٥ تیر ماه تا ٣ مرداد ماه به مدت ١٠ روز در کتابفروشی‌های عضو طرح اجرا می‌شود گفت: در این طرح کتاب‌های تألیفی با ٢٥ درصد تخفیف و کتاب‌های ترجمه با  ١٥ در صد تخفیف عرضه خواهند شد.

وی ادامه داد: در این طرح سقف مجاز خرید برای هر خریدار ١٢٠٠٠٠٠ ریال است و مدت زمان تسویه حساب طرح با کتابفروشی‌ها بین ٤ تا ٦ ماه خواهد بود.

کارگران افزود: کتابفروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب ٩٨، جهت تأیید شرکت در طرح تابستانه نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر چهار کتابفروشی در سطح استان جهت شرکت در این طرح اعلام آمادگی نموده اند.

انتهای پیام/خ

اجرای طرح توزیع رایانه کتاب از طریق کتابفروشی ها

برچسب ها: وزارت ارشاد ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار