مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند با به کارگیری راهکاری نظر اداره کل امور مالیات شمیرانات را برای باز شدن حساب‌های مسدود این فدراسیون جلب کنند.

کلید باز شدن حساب های مسدود فدراسیون فوتبال چیست؟به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به پر نشدن اظهار نامه مالیاتی فدراسیون فوتبال ایران از سال ۸۸ تا ۹۵، این فدراسیون باید برای این مدت ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به اداره مالیات پرداخت کند و از طرفی اداره کل امور مالیاتی شهرستان شمیرانات هم به دلیل قصور در پرداخت مالیات بر عملکرد فدراسیون فوتبال، حساب‌های این مجموعه را مسدود کرده است.

مهدی تاج و علی سلیمانی، خزانه دار فدراسیون فوتبال در روز‌های اخیر تلاش زیادی برای باز شدن حساب‌های مسدود این فدراسیون به کارگرفته اند و بار‌ها به مسئولان اداره کل امور مالیات اعلام کرده اند با توجه به مشکلات مالی که فدراسیون در ماه‌های اخیر با آن مواجه شده، با مسدود ماندن حساب‌ها کار آن‌ها حتی برای اداره امور جاری فدراسیون هم سخت می‌شود.

یکی از راهکار‌هایی که مسئولان فدراسیون برای حل مشکل فعلی و باز شدن حساب‌ها به کار گرفته اند، استناد به نامه‌ای است که وزارت ورزش و جوانان به وزارت اقتصاد و امور دارایی ارسال و از این وزارت خانه درخواست کرده است با توجه به معافیت پرداخت مالیات از سوی فدراسیون‌های ورزشی نسبت به این امر اقدام کند.

وزیر اقتصاد هم در نامه‌ای به اداره کل امور مالیاتی استان تهران درخواست کرده تا زمان تعیین تکلیف درباره پرداخت مالیات فدراسیون‌های ورزشی از اجرای احکام برای آن‌ها خودداری کند.

حال تاج و مسئولان فدراسیون با استناد به این امر نامه‌ای را به اداره کل امور مالیاتی شمیرانات ارسال کرده و از آن‌ها خواسته اند حساب‌های مسدود فدراسیون را باز کند. آن‌ها امیدوار هستند در روز‌های آتی با این راه حل موفق به جلب نظر مسئولان اداره مالیات برای رفع مسدودیت حساب‌های خود شوند.


بیشتر بخوانید:

میزان بدهی مالیاتی فدراسیون فوتبال مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار