ارتقای امنیت، آرامش و نظم در جامعه از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است/ بیش از ۹۰ درصد مردم مسائل قانونی و شرعی را رعایت می‌کنندفرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در کنار گستردگی ماموریت‌ها اولویت اصلی نیروی انتظامی در کشور، استقرار و ارتقای امنیت، آرامش و نظم در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در دیدار با امام جمعه  کرمان گفت: در اتفاقاتی که از سال ۹۶ تاکنون رخ داده اگر نیروی انتظامی مقتدرانه کار نکرده بود اتفاقات بیشتری رخ می داد و به تعبیر مقام معظم رهبری کار‌ها خوب پیش رفته است.

وی تاکید کرد: متاسفانه سرریز کوتاهی برخی دستگاه‌ها در اجرای وظایف خودشان به نیروی انتظامی می‌رسد،  اگر مدیران حوزه‌های مختلف مشکلاتی که ایجاد می‌شود را به خوبی مدیریت نکنند، نیروی انتظامی باید در صحنه باشد و آن‌ها را مدیریت کند.

اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی با هدایت‌های رهبری و تلاش و مجاهدت‌های همکاران گام‌های خوبی را در کشور برداشته است و هیچ سازمان و نهادی مانند نیروی انتظامی از نظر گستردگی، تنوع ماموریت‌ها نداریم و پلیس در اقصی نقاط کشور و هر جایی که مردم زندگی می‌کنند، حضور دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه هیچ نقطه‌ای نباید از دید نیروی انتظامی پنهان باشد، تاکید کرد: در کنار گستردگی ماموریت‌ها اولویت اصلی نیروی انتظامی در کشور، استقرار امنیت، ارتقای امنیت و آرامش و نظم در جامعه است .

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس مردم است گفت: این نیرو با وجود ماموریت‌های گسترده خود ، بر اساس فرموده فرمانده کل قوا باید اقتدار توام با رفات مهربانی و عدالت داشته باشد.

سردار اشتری بیان کرد: با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم هستند و حقوق مردم را نادیده گرفته و به حقوق مردم و قانون تجاوز می‌کنند  برخورد کرده و اعمال قانون کنیم و از کسانی که قوانین را رعایت می‌کنند حمایت کنیم .

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه بالای ۹۰ درصد مردم مسائل قانونی و شرعی را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: در حوزه‌های مختلف گام‌های بلندی برداشته شده است و انشاالله با برنامه ریزی و بر اساس اولویت‌های پیش بینی شده، پیشرفت‌های مناسبی باید داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد:  استان کرمان به دلیل همسایگی با سیستان و بلوچستان و همجواری آن با افغانستان  در معرض خطر‌هایی از جمله مواد مخدر، ورود اتباع بیگانه  و موضوعات ترافیکی در مسیر‌های ورودی و خروجی استان مسائل خاص خود را دارد، باید تلاش کنیم امنیتی که در شان مردم این استان کرمان است را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/س

صحبت های سردار اشتری در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار