سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۳۰ هزار ماموریت توسط این مرکز انجام شد.

محمدامین زرگر سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص تعداد ماموریت‌های انجام شده توسط این مرکز در ۳ ماهه نخست سال جاری گفت: طی مدت مذکور، ۳۰ هزار و ۴۱۹ ماموریت مختلف در سطح خوزستان توسط مراکز اورژانس در استان انجام شده است.

وی بیان داشت: در این تعداد ماموریت، ۲۳ هزار و ۱۳۹ مورد شامل؛ حوادث غیرتصادفی و ۸ هزار و ۲۸۰ ماموریت مربوط به حوادث تصادفی در سطح استان بود.

زرگر تصریح کرد: همچنین ۵ هزار و ۱۵۹ مورد نیز ماموریت بین مراکز و مربوط به حوادث غیرتصادفی ثبت شده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ادامه تعداد اعزام از این مرکزبه محل حوادث را ۱۷ هزار و ۸۳۰ مورد عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد اعزام، ۶ هزار و ۱۷۱ مورد مربوط به حوادث تصادفی و ۱۱ هزار و ۶۵۹ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی است.

این مقام مسئول درخصوص تعداد مصدومان درمان شده توسط نیرو‌های امدادی مراکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان افزود: ۳ هزار و ۱۹۷ مورد درمان پس از حوادث انجام شده که ۴۹۹ مورد درمانی در محل حوادث تصادفی و ۲ هزار و ۶۹۸ مورد درمان مربوط به حوادث غیرتصادفی بوده است.

انتهای پیام/گ

نگاهی به عملکرد اورژانس خوزستان

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.