همزمان با دهه کرامت ۴۰۰ برنامه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: دهه کرامت همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا سالروز ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد و همزمان با این دهه ۴۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و هنری در استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی افزود: جشن‌های زیرسایه خورشید از برنامه‌های این دهه است که باحضور ۱۰ خادم حرم امام رضا (ع) در شهرستان‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح رواق رضوی با هدف ارائه خدمات رایگان پزشکی، خانوادگی، فرهنگی، مشاوره‌ای در بوشهر از جمله برنامه‌های این دهه است.

 سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر بیان کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر در مدت یک سال گذشته از ۲ هزار و ۴۲۸ نفر به عنوان خادم یار نام نویسی کرده است.

حجت الاسلام جمالی یادآور شد: همه فعالیت‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر با مشارکت خادم یاران اجرا می‌شود که در ۲۵ عرصه خدمات ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: در بخش محرومیت‌زدایی اکنون ۱۶ گروه جهادی در مناطق محروم استان بوشهر در حال خدمات رسانی هستند.

 سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر گفت: یکی از مأموریت‌های ما اعزام زیارت اولی‌ها و زیارت محروم‌ها به مشهد مقدس است که در این زمینه در یک سال گذشته چهار هزار نفر از این افراد به حرم امام رضا (ع) برای زیارت اعزام شده‌اند.

حجت الاسلام جمالی افزود: پرداخت وام به زوج‌های جوان از دیگر مأموریت‌های این نهاد که در یک سال گذشته دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال وام ازدواج کم بهره به ۷۰ زوج پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۴۵ نفر از این نهاد برای خدمات رسانی به استان سیل زده خوزستان اعزام شدند و دو میلیارد ریال کمک نقدی مردم استان برای کمک به سیل زدگان شهرستان باوی استان خوزستان جمع آوری شد.

 سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر همچنین با اشاره به همکاری مشترک دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر با بسیج جامعه پزشکی گفت: در این خصوص سه اردوی درمانی روستایی با حضور پزشکان خادم یار برگزار شده است.

انتهای پیام/ک

دهه کرامت با برگزاری برنامه‌های مختلف گرامی داشته می‌‎شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.