معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمانشاه از جذب ۲۲۰ آتش نشان در شهرداری‌های استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،داریوش اسدی زاد معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمانشاه از برگزاری آزمون برای جذب ۲۲۰ نفر در مراکز آتش نشانی استان کرمانشاه خبر داد و گفت : ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در این آزمون از ۱۰ تیر ماه جاری آغاز شده و تا ۱۰ روز ادامه دارد.

وی زمان برگزاری آزمون مذکور را ۱۸ مرداد ماه امسال اعلام کرد و گفت : با توجه به نیازسنجی که از شهرداری‌های سطح استان به عمل آمده است، ۲۴ شهرداری اعلام نیاز کردند و ۲۲۰ نفر مذکور در بین ۲۴ شهرداری توزیع خواهد شد.

معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمانشاه اشاره‌ای به شرایط آزمون داشت و گفت: آزمون در دو مرحله کتبی و عملی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مرحله اول کتبی است و یک ماه پس از آزمون کتبی نیز، از کسانی که در ۳ برابر ظرفیت آزمون کتبی حائز نمره لازم شده‌اند، آزمون عملی گرفته می‌شود.

اسدی زاده گفت: متقاضیان شرکت در این آزمون باید به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: در نتیجه این آزمون ۲۲۰ نفر در مقاطع دیپلم تا دکتری در مشاغل کاردان آتش نشانی، کارشناس آتش نشانی، راننده وسایل نقلیه و آتش نشان استخدام می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

ثبت نام از متقاضیان برای شرکت در آزمون از ۱۰ تیر ماه جاری آغاز شد

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.