مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوازدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ محمدعلی فرهودی سرپرست پلیس فتا قزوین گفت: با نزدیک شدن به برگزاری آزمون سراسری کنکور سال ۱۳۹۸ مشاهده می‌شود برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار با انجام تبلیغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی و با ادعا‌های واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند.

سرهنگ فرهودی افزود: در برخی از شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها مشاهده شده است برخی از افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار برای جلب اعتماد داوطلبان و خانواده‌های آنان با جعل عنوان و آرم سازمان سنجش آموزش کشور در کانال‌های اطلاع رسانی شبکه‌های مجازی اقدام به فعالیت می‌کنند.

سرهنگ فرهودی در توصیه به داوطلبان کنکور خاطر نشان کرد: از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌شود در نهایت هوشیاری و مراقبت کامل از گرفتار شدن در دام این کلاهبرداران، به تبلیغات گسترده آن‌ها هیچ گونه توجهی نکنند.

سرپرست پلیس فتا استان قزوین از کاربران خواست هرگونه خبر و تبلیغات مشکوک در این زمینه را از طریق سایت پلیس فتا گزارش کنند.

* کشف ۱۵۷ کیلو مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس قزوین و کرمان

سردار حاجیان رمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، ۲ قاچاقچی مواد مخدر قصد دارند با یک سواری پژو ۴۰۵، مقادیری مواد مخدر را از جنوب کشور به استان‌های مرکزی منتقل کند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان قرار گرفت و ماموران پلیس کرمان و سیرجان با کنترل محور‌های مواصلاتی سرانجام خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

سردار حاجیان افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۳۷ کیلو گرم حشیش و ۲۰ کیلو گرم تریاک کشف و ۲ نفر هم در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان کرمان معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار