رئیس فدراسیون ووشو از انتخاب شهر بندرعباس به عنوان میزبان هشتمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ظهر امروز در نشست خبری در بندرعباس و در پاسخ به سوال اختصاصی خبرنگار باشگاه خبرنگاران از انتخاب شهر بندرعباس به عنوان میزبان هشتمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس خبر داد.

وی افزود: موضوع میزبانی بندرعباس صبح امروز در دیدار با استاندار هرمزگان مطرح شد و با توجه به زیرساخت‌های مناسب رشته ووشو در بندرعباس و موافقت استاندار، برگزاری این رقابت‌ها در اسفندماه سال ۹۸ قطعی شد.

علی نژاد گفت: فدراسیون ووشو نیز کمک‌های لازم را به هیات ووشو هرمزگان جهت برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها انجام خواهد داد.

رئیس فدراسیون ووشو افزود: مسابقات بین المللی ووشو جام پارس با حضور کشور‌های مختلف جهان در دو بخش تالو و ساندا برگزار خواهد شد.

مهدی علی نژاد که برای بازدید از تمرینات تیم ملی به بندرعباس سفر کرده در ادامه این نشست خبری گفت: میزبانی بندرعباس از مرحله سوم اردوی تیم ملی رده‌های سنی ایران بسیار خوب و مطلوب بود.

وی افزود: تیم ملی ووشو رده‌های سنی ایران روز‌های ۲۴ مرداد تا ۲ شهریور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور برونئی شرکت می‌کند و با توجه به آمادگی ورزشکاران  به کسب نتیجه مطلوب بسیار امیدوار هستیم.

رئیس فدراسیون ووشو به موضوع حضور رشته ووشو در بازی‌های المپیک هم اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه تلاش‌های زیادی برای حضور این رشته ورزشی در المپیک صورت گرفته، اما رشته ووشو به طور قطعی تا سال ۲۰۲۴ در بازی‌های المپیک حضور نخواهد داشت و برای حضور این رشته ورزشی در المپیک ۲۰۲۸ هم باید منتظر تصمیم مسئولان کمیته بین المللی المپیک باشیم.

اضافه می‌شود که اردوی تیم ملی ووشو رده‌های سنی ایران در دو بخش تالو و ساندا از ۲۸ خرداد در خانه ووشو بندرعباس آغاز شده بود و امروز به پایان رسید.

انتهای پیام/ب

نشست خبری رئیس فدراسیون ووشو در بندرعباس

برچسب ها: ووشو ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.