حدود ۶۲درصد داوطلبان گیلانی در آزمون سراسری کارشناسی زن و حدود ۳۸درصد مرد هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان دمیرچی، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون سراسری سال۹۸ استان گفت:آزمون سراسری کارشناسی در ۵گروه آزمایشی شامل ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه برگزار می شود و ۳۸هزار و ۳۰۰داوطلب گیلانی در آن شرکت خواهند کرد. 

وی افزود: تعداد داوطلبان امسال گیلان در مقایسه با سال قبل ۲۰درصد افزایش دارد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در برگزاری آزمون سراسری سال۹۸ استان همچنین زمان برگزاری آزمون گروه های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی را صبح پنجشنبه اعلام کرد و گفت: درهای حوزه های امتحانی ساعت ۶صبح به روی داوطلبان باز و ساعت هفت و نیم بسته خواهد شد.

دمیرچی همچنین زمان آغاز آزمون بعد از ظهر روز پنج شنبه را ساعت ۱۵ اعلام کرد و افزود: درهای محل آزمون داوطلبان گروه‌ آزمایشی هنر از ساعت ۱۳تا۱۴ و۳۰ دقیقه بعد از ظهر گشوده است و داوطلبان باید در این مدت سر جلسه امتحان حضور داشته باشند.

وی نیز صبح جمعه را مختص آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی عنوان کرد و گفت: این داوطلبان نیز باید بین ساعت ۶تا۷ و نیم صبح سر جلسه امتحان حضور یابند و از ساعت هفت و نیم صبح به بعد درهای حوزه های امتحانی بسته خواهد شد.

نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان در کنکور سراسری سال۹۸ استان همچنین افزود: داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجه نیز ساعت سه بعدازظهر روز جمعه چهاردهم تیرماه، در سیزده شهرستان گیلان به رقابت خواهند پرداخت.

ارسلان دمیرچی گفت: داوطلبان حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و والدین از پارک خودروهای خود مقابل مراکزامتحانی خودداری کنند.

انتهای پیام/اص

برپایی آزمون سراسری کارشناسی در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.