رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان حاضر در تیم پزشکان "کاروان سلامت" اعزامی جمعیت هلال احمر استان زنجان به لرستان گفت: تیم پزشکان به منظور کمک و امدادرسانی در حوزه سلامت به لرستان اعزام می‌شوند .

همکاری جامعه پزشکان با جمعیت هلال احمر استان زنجان برای ارائه خدمات درمانی به سیل زدگانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، دکتر حسین بابایی رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان حاضر در تیم پزشکان "کاروان سلامت" اعزامی جمعیت هلال احمر استان زنجان به لرستان گفت: تیم پزشکان به منظور کمک و امدادرسانی در حوزه سلامت به لرستان اعزام می‌شوند تا خدمات داروئی و ویزیت رایگان را ارئه دهند.

 دکتر بابایی به نقش نظام پزشکی در حرکت‌های اجتماعی کاهش آلام هموطنان اشاره کرد و اظهارداشت: از اهداف تشکیل این نظام این است که در حوادث غیر مترقبه باید در کنار نهاد‌های رسمی کشور باید قرار گیرد و از طریق بسیج همگانی و فراخوان پزشکان، جامعه پزشکی را دعوت به همکاری کند.

این متخصص کودکان خاطرنشان کرد: علی رغم این مهم، مشاهده می‌شود جمعیت هلال احمر این هماهنگی‌ها را ایجاد کرده و توانسته حرکت‌های اجتماعی همه جانبه‌ی ارزشمندی را ایجاد کند.

رییس سازمان نظام پزشکی استان زنجان گفت: انعکاس این خبر‌ها موجب می‌شود تا هموطنان افکار خیرخواهانه را در جامعه بشناسند و همه گروه‌های پزشکی از جامعه پزشکی نیز بعد از انقلاب در جنگ و حوادث غیرمترقبه در کنار هموطنان بوده اند و این اقدامات را مقدس و جزو اهداف خود می‌دانیم.

دکتر بابایی تاکید کرد: هر حادثه‌ای که موجب رنجش هموطنان شود جامعه پزشکی نیز در کنار مردم قرار می‌گیرد و جمعیت هلال احمر جزو نهاد‌های رسمی کشور محسوب می‌شود که جایگاه بین المللی دارد و خوشبختانه پزشکان بسیار علاقمند هستند جزو دواطلبان این جمعیت باشند.

این متخصص کودکان از جامعه پزشکی خواست؛ در کنار داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان قرار گرفته و برای کاهش آلام هموطنان قدمی بردارند.

انتهای پیام /ک 

جامعه پزشکان زنجان به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.