استاندار زنجان در جمع تشکل‌های مردم نهاد استان گفت: تشکل‌های مردم نهاد می توانند با ایده‌های خود ، مسئولان را در راه خدمت رسانی بیشتر کمک کنند.

تاکید استاندار زنجان به همکاری تشکل های مردم نهاد با مسئولان استان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،،حقیقی استاندار زنجان در جمع تشکل‌های مردم نهاد استان با اشاره به لزوم بهره مندی از ظرفیت‌های جوانان بر ایجاد اندیشکده سازمان‌های مردم نهاد برای عملیاتی کردن ایده‌های این قشر آینده ساز تاکید کرد.

حقیقی صداقت را مهمترین راهبرد مسئولان در راه خدمت به مردم دانست و گفت: تشکل‌های مردم نهاد می‌توانند با ایده‌های خود مسئولان را در راه این خدمت رسانی یاری کنند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی از عزم همه مسئولان برای عبور از این مشکلات خبرداد.

استاندار گفت: سعی ما بر این است تا وعده‌های خود به مردم را اجرایی کنیم و سفر‌های شهرستانی و روستایی برای تحقق این مهم است.

حقیقی با اشاره به لزوم همراهی مسئولان با مردم تاکید کردگفت: مدیران استانی و شهرستانی در هر رده‌ای باید پاسخگوی مردم باشند و در میان مردم برای حل مشکلات آنان تلاش نمایند.

وی بهره برداری از ۴ واحد صنعتی با سرمایه گذاری نزدیک به هزار میلیارد تومان در ماه گذشته و تعطیل نشدن هیچ واحد صنعتی در استان زنجان را ثمره تلاش مدیران استانی و همکاری بخش خصوصی دانست.

انتهای پیام /ک

تشکل های مردم نهاد استان تشکیل جلسه داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.