به علت بسته بودن سایت سامانه نوسازی تاکسی‌های فرسوده، تعداد تاکسی‌های فرسوده سبزوار حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهزاد ریواده معاون مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: با توجه به بسته بودن سایت سامانه نوسازی تاکسی‌های فرسوده از سال گذشته تاکنون تعداد تاکسی‌های فرسوده سبزوار حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد:  ۴۵ درصد از هزار و ۱۸۰ دستگاه تاکسی فعال در سبزوار فرسوده و نیازمند نوسازی است.

معاون مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: در حالی که تاکسی‌های مدل ۸۸ - ۱۳۸۷ مشمول فرسودگی می‌شوند سال گذشته برای نوسازی تاکسی‌ها فقط سه دستگاه خودرو برلیانس تحویل متقاضیان تاکسی در سبزوار شد.

ریواده افزود: از ماه گذشته، طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده به صورت نقدی انجام می‌شود که به علت هزینه زیاد آن با استقبال تاکسی داران  سبزوار مواجه نشده است.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های سرویس دهی تاکسی اینترنتی در سبزوار، تصریح کرد: این طرح یکی از عوامل شهر هوشمند و تحقق دولت الکترونیک است که سبب کاهش میزان ترافیک، مصرف سوخت و وقت رانندگان تاکسی می‌شود.

معاون مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: روزانه ۱۰۰ هزار مسافر درون شهری در این شهر با هزار و ۱۸۰ دستگاه تاکسی جا به جا می‌شوند که از این تعداد ۱۴۰ دستگاه تاکسی بی سیم است.

انتهای پیام//ف.س

فرسودگی ۴۵ درصدی تاکسی های سبزوار

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.