وزیر اطلاعات گفت: ایران کانون گرمابخش جبهه پرصلابت مقاومت در منطقه و جهان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت‌الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهید آیت‌اله قاسمی سوادکوهی، از شهدای هفتم تیر سال ۱۳۶۰، گفت: ما باید خون شهدا را پاس بداریم و پیوند خود را با شهدا محکم کرده و راهشان را ادامه دهیم

وی با اشاره به حادثه هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ و بمب گذاری در مجلس شورای اسلامی افرود: هفتم تیر شایان ارج‌گذاری و یک نقطه حساس و سرنوشت‌ساز است که انقلاب را از یک پیچ خطرناک عبور داد و مخاطرات زیادی را از پیش پای جمهوری اسلامی ایران برداشت.

علوی به تعبیر امام شهید بهشتی را یک ملت دانست و افزود: دشمن می‌خواست سرمایه بزرگی را از نظام بگیرد، اما پس از این فاجعه سنگین و اندوهناک، امام راحل همانند کوه ایستاد و فرمود، این حادثه غیرمترقبه چیزی‌نبود که قابل پیش‌بینی نباشد چرا که وقتی ملت ایران پنجه در پنچه استکباری مانند آمریکا می‌افکند و آنان را از کشور بیرون می‌کند، طبیعی است که دشمن عزیزانی را از ما می‌گیرد، اما دشمنان بدانند فاجعه هفتم تیر فاتحه‌شان را خواند.

وی با تأکید بر هوشیاری مردم گفت: مردم ایران با رهبری هوشیار و هوشمند مقام معظم رهبری از شهادت‌ها ابزاری برای به زانو درآوردن دشمنان استفاده می‌کنند

وی با اشاره به تحریم‌هایی که دشمن راه انداخت افزود: ترامپ فکر می‌کرد با این تحریم‌ها ایران به زانو درمی‌آید، اما الان می‌بیند که این تحریم‌ها هیچ فایده‌ای نداشته‌است.

وزیراطلاعات گفت: زمانی که پهباد جاسوسی آمریکا با خفت و خواری در آب‌های حوزه جمهوری اسلامی ایران سرنگون شد، آمریکا تصمیم گرفت سه نقطه از ایران را مورد هدف قرار دهد، اما سیاستمداران آمریگایی یه ترامپ هشدار دادند که ایران در مقابل ما ساکت نمی‌نشیند و ما آغازگر جنگی خواهیم بود که ممکن است ایران برنده آن باشد.

وی ایران را کانون گرمابخش یک چبهه پرصلابت بنام جبهه مقاومت نامید و افزود: ایرانیان تحت رهبری مقام معظم رهبری در مقابل آمریکا ساکت نخواهند بود و استکبار اگر آتش‌افروزی کند در آتشی که خود برافروخته خواهد سوخت.

علوی در پایان گفت: اگرترامپ تحریم‌ها را بردارد ما اوضاع را بررسی خواهیم کرد و اگر مقام معظم رهبری نظرشان بر مذاکره مثبت یود ما می‌توانیم مذاکره را نجام دهیم.
منبع: مهر
انتهای پیام/س
 

حضور وزیر اطلاعات در مازندران

برچسب ها: وزارت اطلاعات ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.