سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت:طرح ساماندهی میان‌گذر دریاچه ارومیه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، در جلسه‌ای که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندارارومیه و در محل فرمانداری شهرستان ارومیه ترتیب یافت بر تکمیل نواقصات پروژه و عملیات نگهداری و مراقبت از سازه‌های پل میان‌گذر تاکید شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به تاکیدات مقام عالی استان بر تسریع در تکمیل قطعه‌های یک و دو واقع در حوزه استان آذربایجان غربی گفت: نقش میان‌گذر دریاچه ارومیه در مبادلات تجاری و اقتصادی منطقه و ترانزیت کالا به کشور‌های همسایه بسیار برجسته و دارای اهمیت بالای است و بر همین اساس تکمیل عملیات باقی مانده از پروژه و ایمن سازی و نگهداری و مراقبت از قطعات سازه‌ای پل بسیار ضروری است.

پیمان آرامون افزود: تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح در قطعه اول این پروژه، تکمیل روشنایی‌های مسیر و عرشه پل و ایمن سازی مسیر در دستور کار پیمانکار پروژه قرار دارد و پیش بینی می‌شود تا پایان نیمه نخست امسال به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به انتخاب شرکت پیمانکار برای انجام عملیات نگهداری از پل اظهار داشت:با توجه به ویژه گی‌های فنی و اجرایی عرشه و قطعات مکانیکی آن، نیازمند اقدامات مراقبتی است که برای آن دستورالعمل‌های خاصی تدوین شده است.

ملامحمدی زاده فرماندار شهرستان ارومیه نیز در این جلسه با گفت:این پروژه در عرصه مبادلات تجاری و حمل و نقلی استان و بویژه شهرستان ارومیه به استان‌های مرکزی نقش مهمی دارد.
 
وی همچنین افزود: با توجه به حجم بالای تردد وسایل نقلیه از این مسیربه منظور تسهیل عبور و مرور خودرو‌ها در دو سوی پل نیز برابر نقشه‌های مصوب در ابتدا و انتهای پل عملیات احداث دوربرگردان آغاز شده است.
 
انتهای پیام/م

 

اجرای طرح ساماندهی میان‌گذر دریاچه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.