تیم فوتبال تراکتور به دنبال وحید امیری و کی روش استنلی است تا خط هجومی تیم خود را تقویت کند.

پیشنهاد نجومی تراکتور به امیری و کی روشبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور به دنبال تقویت خط حمله خود برای لیگ نوزدهم است به همین علت گفته می شود این باشگاه به دنبال جذب وحید امیری لژیونر کشورمان و کی روش استنلی آقای گل فصل قبل لیگ برتر است. 

طبق اعلام وکیل امیری جدایی این بازیکن از ترابزون ترکیه قطعی است و از چند تیم لیگ برتری هم پیشنهاد دارد که تراکتور یکی از این تیم هاست که خواهان جذب امیری شده است. 

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه تراکتور پیشنهاد بالایی نسبت به سایر تیم ها به امیری ارائه کرده است و این بازیکن در روزهای آینده در این باره تصمیم می گیرد. 

علاوه بر این کی روش استنلی مهاجم فصل گذشته سپاهان هم مدنظر تراکتور است و گفته می شود که این بازیکن از تراکتور پیشنهاد 600 هزار دلاری دریافت کرده است. 

همچنین کمیته فنی باشگاه تراکتور با مدیریت  دنیزلی سرمربی این تیم چند بازیکن خارجی را برای تست گیری و سنجش حضوری به تبریز دعوت کرده است که این بازیکنان تاکنون در ایران بازی نکردند و به زودی به تبریز می آیند تا بعد از تایید دنیزلی به سرخپوشان تبریزی بپیوندند. 

انتهای پیام/ 

اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۴ تير ۱۳۹۸
خیلی های دیگر پول دارند و پول در می آورند ولی در دبی،ترکیه و مالزی سرمایه گذازی می کنند حالا یک نفر دارد برای فوتبال کشور هزینه می کند ناراحت هستید.
و در ثانی اینقدر علیه سرمایه و سرمایه داران جبهه نگیریم این وضعیت اقتصادی تقصیر سرمایه دارانی مثل زنوزی نیست بلکه در سوء مدیریت مسئولان است. و گرنه کار و تولید رابطه مستقیمی با جذب سرمایه و سرمایه داران به کشور دارد. و هر کشوری بتواند محیط امنی برای سرمایه داران و سرمایه گذاران فراهم کند خودبخود وضعیت تولید و اشتغال هم بهتر می شود. در این مملکت طوری وانمود می شود که مشکل از طرف سرمایه داران ایجاد شده است. و باز از بین رفتن آنها همه چیز درست می شود. که این فکر بسیار اشتباهی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
اگر کسی با زحمت و صداقت پول درآورده باشد به این راحتی ریخت و پاش نمی کند
Iran (Islamic Republic of)
سید میلاد
۱۶:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
بفرما بعد استقلالی ها میگن این پرسپولیس بوده که به کی روش استنلی پیشنهاد 11 میلیاردی داده ! پرسپولیس اگه میخواست این همه پول بده به یه بازیکن همین پول رو میداد به برانکو تا نگه رش میداشت !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۴ تير ۱۳۹۸
برانکودر ایران ماندنی نبود حتی با مبلغ بالاتر از این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
این دو نفر فقط خرج رو دست تراکتور میذارند..اقای زنوزی این همه پول را از کجا اورده که هرچقدر میخواهد خرج میکند.
Germany
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
ایشالا تراکتور تو این فصل قهرمان بشه اما این همه ریخت و پاش تو زمانی که مردم نون خودشون رو به زور درمیارن چه معنی میتونه داشته باشه ؟؟؟؟؟؟؟ لطفا برای مردم حرمت قائل باشین
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۳۱ ۱۴ تير ۱۳۹۸
باید ب شمام توضیح بده .از جیب خودش خرج میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ایلار
۲۳:۴۱ ۱۴ تير ۱۳۹۸
وقتی یه تیم خصوصی باشه پول خودشه مثل بعضی تیما بیت المال نیست اگه پول زونوزی ایراد داشته باشه جاهایی هست رسیدگی کنن درثانی این حرفا از دلسوزی نیست دشمنی با تراختور هستش
آخرین اخبار