مدیر روابط عمومی محیط زیست مازندران گفت: با توجه به خطر آسیب رسیدن به زیستگاه حساس پناهگاه، از امروز پنج شنبه ۱۳ تیرماه تا اطلاع ثانوی گردشگران از مراجعه به میانکاله خودداری نمایند.

کامیار، ولی پور مدیر روابط عمومی محیط زیست مازندران  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با توجه به عدم مدیریت صحیح پسماند‌ها و وقوع آتش سوزی‌ها و وجود خطر آسیب رسیدن به زیستگاه حساس پناهگاه، از امروز پنج شنبه ۱۳ تیرماه  تا اطلاع ثانوی گردشگران از مراجعه به ذخیرگاه زیستکره میانکاله خودداری نمایند.

وی افزود: بدیهی است با انجام هماهنگی لازم بین دستگاهی و الزام مدیران اجرایی پسماند به مدیریت زباله در مناطق و فراهم شدن امکان نظارت و اقدام بموقع در بروز حریق و برآورد ظرفیت قابل پذیرش در روز، با برنامه ریزی لازم، طبیعت گردان میتوانند از محدوده مورد نظر بازدید نمایند.

ولی پور گفت: لذا انتظار می رود کلیه هموطنان عزیز، بخصوص اهالی فهیم شهرستان‌های اطراف که همیشه همکاری لازم را  محیط زیست منطقه داشتند، به همکاری‌های خود ادامه دهند تا با حفظ ظرفیت‌های زیستی منطقه، بتوانیم شرایط مطلوبی را برای بازدید علاقه‌مندان فراهم نمائیم.
انتهای پیام/س
 

گردشگران از میانکاله بازدید نکنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.