شرکت اکتیویژن با بازسازی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled خود توانست مخاطبان بیشتری جذب کند.

بررسی جزئیات نسخه بازسازی شده بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled و نسخه قبلی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمتر کسی را می توان یافت که در دنیای بازی‌های رایانه‌ای حضور داشته باشد و بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled یا یکی از نسخه های مربوط به آن را نشناسد. همانطور که می‌دانید بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled مجدد طراحی و ساخته شده است.

بررسی بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled

شرکت اکتیویژن پس از بازسازی Crash Bandicoot نه تنها توانست نظر بازیکنان قدیمی را به خود جلب کند بلکه از بازیکنان جدیدی را نیز به دنیای این حیوان دوست‌داشتنی و زندگی هیجان انگیزش دعوت کرد. اکتیویژن پس از موفقیت این محصول تصمیم گرفت تا به سراغ یکی دیگر از آثار محبوب و قدیمی خود یعنی Crash Team Racing یا همان کرش ماشینی خودمان برود که در سال ۱۹۹۹ میلادی روی اولین کنسول پلی‌استیشن عرضه شد.

بررسی بازی crash team racing nitro-fueled

همانند نسخه بازسازی شده سه‌گانه کرش بندیکوت، بازی مسابقه‌ای کرش هم یک بازسازی کامل است و سازندگان در استودیو بیناکس تمامی المان‌های این بازی از مکانیزم‌ها گرفته تا موسیقی این بازی را از پایه توسعه داده‌اند تا بتوانند همان تجربه قدیمی را با گرافیک مدرن به دست ما برسانند. محصول جدید که Crash Team Racing Nitro-Fueled نام دارد نه تها یک بازگشت باشکوه برای سری بازی‌های کرش است بلکه می‌توان از آن به‌عنوان یکی از با کیفیت‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای در میان رقبای خود دانست.

بررسی بازی crash team racing nitro-fueled

از آن‌جا که ریمیک کردن یا همان بازسازی کردن بازی‌های قدیمی فرایند بسیار دشواری است، اما سازندگان توانسته‌اند در این راه سربلند باشند و یک محصول تقریبا بی‌نقص را در اختیار طرفداران این مجموعه قرار دهند. همان‌طور که اشاره شد بازی از کنترلر‌ها گرفته تا چهره کاراکتر‌ها همه از ابتدا ساخته شده‌اند و سازندگان در این راه سنگ تمام گذاشته‌اند.

تمامی حالت‌های بازی نسخه کلاسیک CTR نیز دوباره در این نسخه بازگشته‌اند، از مسابقات معمولی گرفته تا حالت مبارزه در میدان‌های مخصوص و Time Trial و دیگر حالت‌های آن، اما شاید جدیدترین و جذاب‌ترین بخش اضافه شده، بخش آنلاین باشد که در ابتدا سرور‌ها وضعیت خوبی نداشتند، اما با پیگیری‌های Beenox و گزارشات بازیکنان، حال این بخش نیز کاملا بهینه شده و تجربه‌ای لذت‌بخش را با رقابت‌هایی جالب اضافه کرده، بخش چند نفره آنلاین شامل شما و هفت بازیکن دیگر می‌شود که اگر بازیکن کافی وجود نداشته باشد، بصورت خودکار جای خالی بقیه بازیکنان با هوش مصنوعی پر می‌شود.

خلاصه اینکه در مورد تنوع مطمئنا این نسخه شما را خسته نخواهد کرد و راه‌های زیادی برای لذت بردن چه بصورت تک نفره و چه بصورت چند نفره آفلاین و آنلاین وجود خواهد داشت.

بررسی بازی crash team racing nitro-fueled

عنوان Crash Team Racing Nitro-Fueled, بازی جذاب، کامل، سرگرم کننده و هیجان انگیز است که نه تنها می‌تواند خاطرات قدیمی را زنده کند، بلکه توانایی جذب مخاطبان جدیدی را نیز دارد. این بازی یک مجموعه کامل به شمار می‌رود. از بخش تک نفره جذاب آن گرفته، تا قابلیت Local Multiplayer و البته بخش آنلاین. اگر می‌خواهید لحظات شاد و جذابی را کنار دوستان و عزیزان خود تجربه کنید و در عین حال دنبال بازی چالش برانگیز می‌گردید. این بازی انتخاب بسیار مناسبی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار