حناچی با بیان اینکه تاکنون ۷ هزار نفر در انتخابات شورایاری‌ها ثبت نام کرده‌اند، گفت: امیدوارم که تا روز شنبه این عدد به ۱۰ هزار نفر برسد.

ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر در انتخابات شورایاری‌ها/ برخورد پلیس تنها چاره ساماندهی کودکان کار نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه برگزاری مراسم روز دختر که امروز (پنجشنبه سیزدهم تیرماه) برگزار شد، در خصوص وضعیت ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بالای ۷ هزار نفر در ۳۵۰ محله شهر تهران برای شورایاری‌ها ثبت نام کرده‌اند و ایده آل ما این است که این عدد را به بالای ۱۰ هزار نفر برسانیم.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های این دوره حضور حداکثری بانوان است، افزود: بالای ۲۰ درصد ثبت نام کنندگان بانوان هستند که در دوره‌های قبل این آمار ۱۲ درصد بود و امیدوارم که تا روز شنبه شاهد افزایش شرکت کنندگان باشیم.

شهردار تهران در خصوص جولان کودکان کار در چهارراه‌ها و کسب درآمد میلیونی آن‌ها گفت: با همکاری استانداری، وزارت کشور و سازمان بهزیستی حل این مسئله را دنبال می‌کنیم.

حناچی با تاکید بر اینکه چاره این کار برخورد پلیسی نیست، تصریح کرد: راهکار آن توانمندسازی و آموزش گروه‌های مردمی است.

وی در خصوص متکدیانی که به صورت شبکه‌ای کسب درآمد می‌کنند، افزود: به این موضوع باید دستگاه‌های امنیتی وارد شوند.

شهردار تهران با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار اتوبوس به مردم خدمت رسانی می‌کنند، گفت: ۵۰ درصد اتوبوس‌ها به دلیل نواقصی که دارند از شبکه خارج هستند و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر تعمیر شوند و به شبکه اتوبوسرانی بازگردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار